چاپ فاکتور در ارومیه

بسیاری از افرادی که صاحب کسب و کار هستند ،برای آنکه بتوانند مدیریت صحیحی در حسابرسی خرید و فروش خود داشته باشند، از فاکتور استفاده می‌ کنند. فاکتورهایی که در بازار وجود دارند  درانواع مختلفی هستند. عموماً چاپ فاکتور در ارومیه به دو نوع فاکتور خرید و فاکتور فروش تقسیم بندی می‌ شوند. شما باید بتوانید بنا به نوع نیاز خود و مشتریان این فاکتورها را تهیه کنید. زمانی که شما به دنبال تهیه چاپ فاکتور ارومیه هستید که از هر لحاظ سطح بالایی داشته باشد، ما می‌توانیم به شما پیشنهاد ویژه‌ای دهیم .

شرکت انصار پرینت به عنوان یکی از برترین شرکت‌های فعال در زمینه چاپ انواع فاکتور فعالیت می‌ کند. این شرکت توانسته مطابق با نیاز مشتریان فاکتورهای مورد نظر آنها را چاپ نماید .استفاده کردن از چاپ فاکتور در ارومیه به عنوان یک مستند تجاری است که می‌توانید با درج کردن نوع محصولات ،تعداد و قیمت مدیریت خوبی بر حسابرسی خود داشته باشید. طراحان حرفه‌ای انصار پرینت می‌توانند مطابق با نیاز و سلیقه شما انواع فاکتورها را طراحی کرده و در اختیارتان قرار دهند. در ادامه به شما نکات بسیار مهمی در ارتباط با چاپ فاکتور در ا ومیه را ارائه دهیم تا بتوانید متناسب با کسب و کار خود این محصولات را تهیه نمایید.

قیمت سفارش چاپ فاکتور در ارومیه

شمایی که به عنوان صاحب یک نوع کسب و کاری می‌ خواهید در ارتباط با قیمت سفارش فاکتور در ارومیه اطلاعاتی به دست آورید، توصیه می‌ کنیم به یک سری مواردی دقت داشته باشید. در ابتدا بدانید که قیمت سفارش چاپ فاکتور در ارومیه قیمت ثابت و یکسانی نیست. عوامل بسیار مختلفی وجود دارد که می‌توانند بر قیمت این محصول در بازار تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال شما در هنگام سفارش چاپ فاکتور در ارومیه باید جنس آن را مشخص کنید. فاکتورها دارای جنس‌های مختلفی هستند و بر همین اساس قیمت‌های متنوعی نیز دارند. در هنگام چاپ فاکتور در ارومیه عامل اولی که باید مشخص کنید، جنس فاکتور سفارشی است. بعد از تعیین کردن جنس باید به سراغ طراحی فاکتور بروید. اگر به دنبال طراحی‌های آماده هستید، سفارش شما وقت گیر نبوده و قیمت‌های زیادی نخواهد داشت. اما اگر به دنبال سفارش اختصاصی باشید، به طور حتم باید قیمت‌های بیشتری برای آن پرداخت کنید. در ضمن سفارش اختصاصی چاپ فاکتور در ارومیه زمانبر بوده و باید عجله‌ای نداشته باشید.

بسیاری از شرکت‌هایی که می‌خواهند کسب و کار خود را به صورت اختصاصی به جلو ببرند، سعی می‌ کنند از چاپ فاکتورهای اختصاصی استفاده کنند. این شرکت ‌ها معمولاً فاکتورها را در تیراژ ‌های بالایی چاپ می‌ کنند که هزینه‌ های کمتری برای آنها دارد. شما می‌ توانید به صورت آنلاین اقدام به محاسبه قیمت چاپ فاکتور نمایید. شرکت انصار پرینت تمامی زمینه‌های لازم را فراهم آورده تا بتوانید در کمترین زمان ممکن اقدام به محاسبه آنلاین قیمت چاپ فاکتور در ارومیه نمایید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آنها به شما اطلاعات و راهنمایی‌ های دقیقی در ارتباط با چاپ فاکتور در ارومیه را ارائه دهند.

انواع فاکتورها در کسب و کار

فاکتورها شامل یک نوع خاصی نیستند، آنها انواع بسیار مختلف و متنوعی دارند. سعی می‌کنیم در ادامه بحث به هر یک از انواع فاکتورها اشاره داشته باشیم و مطالبی در ارتباط با مزایای آن را برای شما بیان کنیم:

  • فاکتور رسمی: نوعی از فاکتورهای موجود در بازار فاکتورهای رسمی هستند. این فاکتورها برای کسب و کارهایی چاپ می‌ شوند که لازم است فاکتور را به اداره امور مالیات تحویل دهند، زیرا در صورت تحویل ندادن جریمه خواهند شد.
  • فاکتور غیر رسمی: نوع دیگری از چاپ فاکتور در ارومیه شده، فاکتورهای غیر رسمی هستند. لازم نیست شما فاکتورهای غیر رسمی را به اداره مالیات ارائه دهید، زیرا مالیات آنها به صورت علی الرأس محاسبه می‌ شود. صدور این نوع فاکتورها فقط برای تحویل دادن به مشتریان است
  • فاکتور بدون سربرگ: نوعی از فاکتورهای چاپ شده که ساده بوده و معمولاً در همه لوازم تحریری‌ ها می‌توانید آنها را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. معمولا این فاکتورها برای مدیریت بهتر کسب و کارها و اطلاع از میزان فروش محصولات است.
  • فاکتور سربرگ دار: نوعی از فاکتورهایی که دارای مشخصات خاصی بوده که لوگو، تاریخ و اطلاعات تماس بر روی آنها چاپ می‌ شود. معمولا فاکتورهای سربرگ دار به صورت اختصاصی برای هر نوع کسب و کاری چاپ می‌ شوند و لازم است که روی آنها طراحی‌ های خاصی انجام بگیرد.

ما در بالا انواع مختلفی از فاکتورها را برای شما معرفی کردیم. هر شخصی که صاحب کسب و کاری است، بنا به نوع هدف و نیاز خود می‌تواند یک نوع از فاکتورها را انتخاب کند. بسیاری از افراد می‌ خواهند فاکتور اختصاصی و ویژه کسب و کار خود را داشته باشند، زیرا فاکتورها در معرض دید مشتریان زیادی قرار دارند که باعث می‌شود از رقیبان خود متمایزتر شوند. زمانی که شما یک فاکتور خوبی داشته باشید، می‌تواند به کسب و کارتان اعتبار زیادی دهد.

چاپ فاکتور رسمی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، هر سندی که دارای مهر و امضا باشد، به عنوان فاکتور در یک معامله از آن استفاده می‌شود. معمولاً فاکتورها از طرف فروشنده به خریدار تحویل داده می‌شوند که به آن فاکتور رسمی می‌ گویند. زمانی که فاکتورها به وسیله یکی از طرفین معامله به سازمان امور مالیاتی فرستاده شوند، فاکتور جنبه رسمی پیدا کرده و از حالت عادی خارج می‌شود. امروزه با وجود آنکه فرایند حسابرسی کسب و کارها با کمک نرم‌افزارهای حسابداری انجام می‌گیرد، با این حال چاپ فاکتور همچنان روند قبلی خود را در پی دارد و در زمینه‌های مختلف از آن استفاده می‌ کنند. تمام واحدهای تجاری و کسب و کارهای رسمی لازم است که برای تعیین و حسابرسی دقیق از فاکتورهای رسمی استفاده کنند.

 به طور کلی تمامی واحدهای تجاری که شامل نظام مالیات بر ارزش افزوده هستند، باید فاکتور رسمی به خریداران خود ارائه دهند. ارائه فاکتور رسمی به کوچک یا بزرگ بودن واحد تجاری مربوط نیست و هر خریداری در مقابل وجهی که می‌پردازد، باید درخواست صدور فاکتور رسمی کند. زمانی که فروشنده از صدور فاکتور رسمی خودداری کند، مشمول جرایم مربوطه نیز خواهد شد. این را بدانید که استفاده کردن از چاپ فاکتور در ارومیه به عنوان یک نوع هزینه تلقی نمی‌شود، بلکه شما از فاکتورها به عنوان سندی بر پول پرداخت شده و یا محصول خریداری شده استفاده می کنید. این موضوع برای اعتبار کسب و کار شما اهمیت زیادی دارد.

مشخصات چاپ فاکتور رسمی

فاکتورهای رسمی دارای مشخصاتی هستند که شما می ‌توانید بر اساس آن محصولات استانداردی تهیه کنید. در ابتدا باید مدل کاغذ چاپ فاکتور در ارومیه مشخص شود. معمولا در چاپ فاکتورها از کاغذهای تحریر ۸۰ گرمی استفاده می ‌کنند. در برخی موارد استفاده کردن از کاغذهای تحریر ۶۰ گرمی نیز مشاهده می‌ شود. معمولاً برای فاکتورهایی که قابلیت استفاده در پرینتر را دارند، از کاغذهای تحریر ۸۰ گرمی استفاده می ‌کنند. اما برای فاکتورهایی که به صورت دستی نوشته می ‌شوند، استفاده از کاغذ تحریر ۶۰ گرمی مناسب است. عامل بعدی باید مقدار نسخه یا تعداد برگه بنا به نوع نیاز مشتری انتخاب شود. شما می‌ توانید از فاکتورهای دوبرگی و یا سه برگی استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید از فاکتورهای با اندازه A4 و یا A5 استفاده کنید که انتخاب آنها کاملاً بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

 بهترین عاملی که در چاپ فاکتور رسمی به آن توجه زیادی می‌شود، شماره سریال آن است. شماره سریال فاکتورها باید به صورت چاپ افست یا ملخی با رنگ قرمز و کمی برجسته‌تر چاپ شود. شماره سریال ‌ها باید به راحتی قابل تشخیص بوده و وجود آنها در چاپ فاکتورها الزامی است. زمانی که شما فاکتورهای خرید و یا فاکتورهای فروش دارید، باید اطلاعات کاملی از خریدار و فروشنده در آن درج کنید. اطلاعاتی که در چاپ فاکتور در ارومیه استفاده می‌ شود، شامل شناسه یا کد ملی، آدرس و کد پستی، شماره ثبت و سایر مشخصات مربوطه است. شما باید بتوانید توضیحات دقیق و لازم از کالا و یا خدمات مورد معامله را در فاکتورها یادداشت کنید. همچنین باید بتوانید تعداد قیمت واحد را در فاکتورها اعلام نمایید. اگر معامله انجام شده با تخفیفاتی همراه بوده و یا ارزش افزوده برای آن اعمال شده، حتماً در فاکتورها قید شوید. نهایتاً فاکتورها باید دارای امضا و مهر باشند. هیچگونه خط خوردگی و قلم خوردگی بر روی آنها نباشد تا بتواند جنبه رسمی‌تری داشته باشد.

مزایای چاپ فاکتور

فاکتورها دارای مزایای بسیار زیادی هستند که موجب شده فروشندگان بتوانند در کسب و کارهای خود از آن بیشتر استفاده کنند. در ادامه مطلب به برخی مزایای چاپ فاکتور اشاره می کنیم:

  • یکی از مهمترین ویژگی استفاده از چاپ فاکتور در ارومیه، ارزان قیمت بودن آنها است. شما با هزینه‌های بسیار کم می‌ توانید فاکتور مد نظر خود را سفارش داده و حتی در تیراژ بالایی ثبت کنید. اگر از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش چاپ فاکتور نمایید، قیمت‌های شما بسیار کمتر خواهد بود. جدا از آن زمانی که شما تیراژ‌های کمتری نیاز داشته باشید، باز هم با تعرفه ‌های ارزان‌تر می‌ توانید اقدام به چاپ این محصولات نمایید.
  • اهمیت دیگر استفاده از فاکتورها، ماندگاری بالایی این محصولات است. حتماً بارها پیش آمده که شما در کیف مدارک خود اسناد قدیمی را نگهداری کنید که در بین آنها فاکتورها هم وجود دارد. ممکن است شما نیاز داشته باشید که یک فاکتور را برای ۱۰ سال نگهداری کنید. بنابراین فاکتورها باید ماندگاری بالایی داشته باشند. جنس کاغذ چاپ فاکتور در ارومیه با دوام بوده و سریعاً از بین نرود. همچنین لازم است که در فاکتورها آدرس و شماره تماس درج شود تا مشتری بعد از چند سال بتواند به راحتی با فروشنده ارتباط بگیرد.
  • فاکتورها می تواند باعث برقراری ارتباط شما با مشتریان شود. زمانی که شما از فاکتورهای اصولی استفاده کنید، آنها دارای ایمیل، شماره تماس، آدرس دقیق و لوگو هستند. هر چقدر اطلاعات درج شده در فاکتورها کامل‌تر باشد، می‌تواند به کسب و کار شما بیشتر کمک کند. مشاهده شده که بسیاری از صاحبان کسب و کار از کارت ویزیت برای تبلیغ خود استفاده نمی‌کنند و به همان فاکتور اکتفا می ‌کنند. استفاده از فاکتور می ‌تواند باعث شود که مشتری بعدها دوباره به شما رجوع کند.
  • چاپ فاکتور برای تمامی مشاغل و کسب و کارها است. شما هیچ نوع محدودیتی برای استفاده از آن ندارید و می‌توانید هر محصول و خدمات خود را در فاکتورها درج کنید.
  • از دیگر ویژگی که در چاپ فاکتورها به چشم می‌ خورد، قابلیت حمل آسان این محصولات است. فاکتورها معمولاً سبک و کم جا هستند، بنابراین فروشندگان می‌توانند آن را در داخل یک پاکت به شما تحویل دهند. نگهداری آنها بسیار آسان بوده و می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده نمایید.

فاکتور چیست؟

 فاکتورها به عنوان اسنادی هستند که فروشنده به خریدار ارائه می ‌دهد تا سندی برای مبلغ پرداخت شده وجود داشته باشد. فاکتورها دارای قیمت، مبلغ تخفیفات ارائه شده، مالیات بر ارزش افزوده و یا خدمات دیگری هستند. معمولاً فاکتورها از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شوند که شامل تاریخ، مشخصات فروشنده و خریدار و همچنین شماره برگه فاکتور است. حتماً باید لیست محصولات و قیمت آنها در چاپ فاکتور در ارومیه قید شود. چاپخانه‌های متعددی در سطح شهر وجود دارند که در زمینه طراحی و چاپ انواع مختلفی از فاکتورها فعالیت می ‌کنند. از برجسته‌ترین و مجهزترین چاپخانه ‌هایی که می ‌توانیم به آن اشاره کنیم، شرکت انصار پرینت است. این شرکت با تجربه چندین ساله خود می‌ تواند بهترین نوع از فاکتور را متناسب با کسب و کار شما را ارائه دهد. شما می‌ توانید به راحتی از طریق وب سایت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش محصولات نمایید. بعد از ثبت سفارش می ‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان فاکتور مد نظر خود را تحویل بگیرید.


در یک فاکتور مشخصات و موارد زیر وجود دارد:

1- مشخصات فروشنده
2- مشخصات خریدار
3- تاریخ خرید
4- تعداد خرید
5- نوع کالا
6- مشخصات کالا
7- قیمت هر واحد کالای خریداری شده
8- قیمت کل
9- محل امضای فروشنده
10- مبلغ کل فاکتور و …


درج میشود و اینکه هر توافق دیگری را میتوان در فاکتور درج کرد.مثلا اگر قرار است که خریدار در چند مرحله پول را پرداخت نماید در فاکتور میتوان ذکر کرد و یا اگر چکی از خریدار دریافت میکند میتوان در فاکتور نوشت.
چاپ انصار توانایی چاپ و شماره زنی و پرفراژ و ترتیب هم زمان بیش از یک میلیون برگ را در روز با بالاترین کیفیت و سرعت را دارا میباشد.
فاکتور ها انواع مختلفی دارندکه از لحاظ رسمیت ، نوع چاپ و یا طراحی با یکدیگر متفاوتند.

فاکتور ها را وقتی از لحاظ رسمیت بخواهیم بررسی کنیم میبینیم که به دو شکل رسمی و غیر رسمی هستند.
فاکتور های رسمی که یک برگ از آن را به اداره مالیات ارائه می دهند
فاکتور غیر رسمی فاکتوری است که به خواسته خود مشتری صادر میشود و مالیات آنها به صورت علی الراس محاسبه شده و صاحبان آنها معاف از مالیات هستند.این نوع کسب و کار ها فروشندگان محلی و کسب و کار های کوچک اند.

 

فاکتور ها از لحاظ طراحی نیز متفاوتند و به دو دسته زیر تقسیم میشوند:

 

 

1- فاکتور های سربرگ دار: باید از ابتدا طبق مدل خواسته شده طراحی و چاپ شوند.

 

2- فاکتور های بدون سربرگ: بصورت آماده در مغازه های فروش لوازم التحریر و اداری وجود دارند.
-فاکتور ها از لحاظ چاپ نیز متفاوتند.تفاوت از لحاظ جنس و کاغذ، تعداد، سایز کاغذ، کاربن دار و بدون کاربن و رنگ فاکتور و … است.
اگر به دنبال مکانی برای طراحی و چاپ فاکتور به صورت حرفه ای هستید میتوانید با چاپ انصار در ارتباط باشید.

چاپ انصار میتواند شما را در طراحی و نوع فاکتور های موجود شما را یاری نماید.

انواع فاکتور ها:
1- کاربن لس
2- فاکتور رسمی تحریر 80
3- فاکتور رسمی دارایی
4-فاکتور قبضی

فاکتور کاربن لس:
این نوع فاکتور یکی از پر مصرف ترین نوع فاکتور هاست.در این نوع فاکتور های نیازی به وجود برگ کاربن در بین برگه های فاکتور نیست .این فاکتور به صورت 2 برگی یا 3 برگی ارایه میشود. اندازه این فاکتور 14.2 *21 سانتی متر میباشد.

فاکتور تحریر 80 :
این نوع فاکتور به دلیل قیمت مناسب یکی از پرمصرف ترین نوع فاکتور ها میباشد.فاکتور تحریر بر خلاف فاکتور کاربن لس بین صفحات نیاز به کاربن مجزا دارند و چون از کاغذ های عمومی استفاده میشود از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است. سایز این فاکتور ها 14.2*21 سانتی متر میباشد

فاکتور قبضی :
فاکتور های قبضی یک سوم کاغذ آ4 است.چاپ فاکتور قبضی یا به صورت تک برگی میباشد یا به صورت دو برگ و سه برگ میباشدو به صورت تحریر 80 با زیر الوان 60 گرم یا کاربن لس عرضه و چاپ میشود. سایز این فاکتور ها 10*21 سانتی متر میباشد.

فاکتور های رسمی دارایی:
این نوع فاکتور ها به صورت کاربن لس ، مخصوص پرینتر و معمولی توسط چاپ انصار قابل طراحی و چاپ میباشد.و در سایز آ4 و به صورت تک رنگی چاپ میشود.این فاکتور ها به صورت 1000 عددی در 20 دسته فاکتور صحافی و دسته بندی میشوند. سایز این نوع فاکتور ها 21*29.7 میباشد.

چاپ فاکتور در ارومیه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *