چاپ لیبل میوه

چاپ لیبل میوه یک نوع چاپ برچسب‌های ظریف و جذابی است که بر روی میوه‌ها می‌چسباند. معمولاً لیبل‌ها حاوی اطلاعات دقیق و خاصی هستند که بتوانند در کسری از ثانیه نظر مخاطب را به خود جلب کند.

لیبل‌های میوه که به لیبل انگشتی هم معروف هستند، از دو قسمت تشکیل می‌شوند که شامل لایه رویی و لایه زیرین است. لایه زیرین لیبل‌ها معمولاً از کاغذهای سفید و یا زرد رنگی هستند که با همدیگر تفاوت چندانی ندارند.

لیبل‌ها در انواع مختلفی از طرح، نوشته و رنگ تولید و به چاپ می‌رسند. استفاده از لیبل میوه می‌توانند نقش بسیار مهمی در تمایز میوه‌ها از هم داشته و نشان از میوه‌هایی با کیفیت بالا باشد. شرکت انصار پرینت توانسته بهترین نوع از میوه را چاپ کرده و در اختیار مشتری قرار دهد.

باغدار یا صادر کننده میوه برای تهیه این لیبلها دو انتخاب دارد.

گزینه 1 :  یکی از طرح های آماده و عمومی موجود در بازار یا اینترنت رو انتخاب کند و روی میوه استفاده کند.

گزینه 2 : اگر به فکر برند سازی و متمایز کردن محصولات خود با دیگران است میتواند لیبلی اختصاصی با نام و فرم درخواستی خود تولید کند.

در هر دو صورت شما میتوانید از چاپ انصار یکی از بزرگترین تولید کننده های لیبل میوه در ایران ، درخواست خود را اعلام نمایید. تا در سریعترین زمان و بهترین کیفیت لیبل میوه شما برایتان ارسال شود .

چرا چاپ برچسب میوه

چسبهای مورد استفاده در لیبلها معمولا در دو نوع هاتملت و آکرونال میباشند .

برای تولید برچسب میوه بسته به نوع میوه و نحوه نگهداری در سردخانه یکی از این دو نوع چسب را استفاده مینماییم .

چسبهای تولید شده مخصوص میوه باید دارای استانداردهای خاصی باشند که باعث انتقال مواد شیمیایی چسب به پوسته میوه نباشند ، استفاده از چسبهای مرغوب و دارای مجوزهای لازم از سازمانهای بهداشتی و ناظر، از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید لیبل برای میوه به آن اهمیت ویژه ای داد.

جنس لیبل میوه‌ای

همانطوری که در بالا اشاره کردیم، لیبل میوه از دو قسمت رویی و زیرین تشکیل می‌شود. قسمت رویی لیبل‌ها از جنس‌های مختلفی چون متالایز، کاغذی و پی‌وی‌سی بوده و جز پرمصرف‌ترین نوع لیبل‌های موجود در بازار است. در ادامه بحث می‌خواهیم در ارتباط با هر کدام از جنس‌های لیبل میوه مطالبی ارائه کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شده و انتخاب بهتری از آنها داشته باشید.

لیبل کاغذی

اگر بخواهیم یک نوع لیبل پرمصرف برای بسته‌بندی محصولات را معرفی کنیم، آن لیبل کاغذی است که شما می‌توانید آن را در انواع مختلفی از مدل‌ها و سایزها چاپ کنید. لیبل‌های کاغذی هیچگونه پوششی بر روی خود نداشته و فرایند چاپ آنها با کمک دستگاه چاپ دیجیتال انجام می‌گیرد.

شما می‌توانید برش‌های مختلفی بر روی لیبل‌های کاغذی انجام دهید که از آن جمله می‌توانیم به برش‌های ساده برش‌های دایره‌ای اشاره کنیم. معمولاً لیبل میوه کاغذی در بسته‌بندی برخی از میوه‌ها استفاده می‌شود و کارایی‌های خاص خود را دارد.

لیبل PVC

نوع دیگری از لیبل‌های پرکاربردی که در بسته‌بندی بسیاری از محصولات از آنها استفاده می‌شود، لیبل پی‌وی‌سی است. در بازار لیبل پی‌وی‌سی به دلیل مقاومت بسیار بالای خود در برابر رطوبت، حرارت و خراشیدگی شهرت دارد و همین موضوع باعث شده توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

کیفیت بسیار بالایی لیبل PVC باعث شده که نسبت به لیبل کاغذی قیمت بیشتری داشته باشد. استفاده از لیبل پی‌وی‌سی برای میوه‌هایی مناسب است که در سردخانه‌ها با رطوبت بالا بسته‌بندی می‌شوند. لیبل‌های پی‌وی‌سی در محیط‌هایی با رطوبت بالا و یا حرارت بالا می‌توانند بدون هیچگونه تغییری باقی بمانند.

لیبل متالایز

نوع دیگری از لیبل‌هایی که در بسته‌بندی میوه‌ها از آن استفاده می‌کنند، لیبل متالایز بوده که خاصیت براق همانند فلز را دارد. لیبل متایز به صورت ظاهر براق و آینه‌ای با دو رنگ طلایی و نقره‌ای و در دو حالت مات و براق به چاپ می‌رسد.

معمولاً یکی از دلایلی که بسیاری از تولید کنندگان و عرضه کنندگان میوه از لیبل استفاده می‌کنند، مقاومت بالا در برابر جذب رطوبت است. همین موضوع باعث شده که برای میوه‌هایی که به صورت کوتاه مدت و یا طولانی مدت در سردخانه‌ها نگهداری می‌شوند، از لیبل متالایز استفاده کنند. لیبل‌های متالایز کیفیت بالا و قیمت‌های مناسبی را دارند و به همین خاطر توسط بسیاری از متقاضیان سفارش داده می‌شوند. برای چاپ لیبل در ارومیه ، تهران و سایر شهرها می توانید از تمامی جنس های گفته شده بدون نگرانی استفاده کنید.

نحوه چاپ لیبل میوه

لیبل میوه معمولا به دو صورت رولی و شیت(برگه ای) در بازار عرضه میشود ، برای کسانی که میخواهند لیبل ها را با دستگاه لیبل زن به صورت مکانیزه و با سرعت بالا روی میوه بچسبانند حتما نیاز است که لیبل ها را به صورت رول تهیه کنند. برچسب میوه رولی معمولا به درد کسانی میخورد که میوه با حجم تناژ بالایی دارند و سرعت عمل در بسته بندی برای آنها حائز اهمیت است . این امر نهایتا باعث میشود هزینه های کارگری کاهش پیدا کند و نیروی انسانی کمتری برای الصاق لیبل وقت بگذارد.

لیبل میوه به صورت شیت یا برگ برای کسانی مناسب است که محصولات آنها در حد زیادی نیست و زمان و نیروی کار کافی برای چسباندن لیبل دارند.

چاپ لیبل میوه به دو صورت چاپ افست و چاپ فلکسو انجام میگیرد.

چاپ افست برای تولید لیبل میوه به صورت شیت یا برگ استفاده میشود. معمولا ما برای تولید لیبل میوه به صورت سریع السیر و فورس ماژور از این دستگاه استفاده میکنیم . چرا که استفاده از چاپ افست مراحل پیش از چاپ آسان تر و کمتری دارد.در این روش طرح مورد نظر با استفاده زینکهای مخصوص در لیتوگرافی تولید شده و سپس زینکها روی دستگاه بسته شده و شروع به چاپ میکند.بعد از چاپ مرحله نیم تیغ زنی است که در این مرحله تیغ برش لیبل ها انجام میگیرد.

چاپ فلکسو برای تولید لیبل میوه عمده استفاده میشود. در این روش تمامی مراحل به صورت رول به رول انجام میگیرد .طرح مورد نظر  ابتدا روی نرم افزارهای مربوطه طراحی میشود ،سپس طرح مورد نظر توسط  کلیشه ساز به کلیشه های ژلاتینی تبدیل میشود.

کلیشه های ژلاتینی روی دستگاه بسته میشوند ، و چاپ انجام میگیرد و در ادامه دستگاه  لیبلهارا به صورت روتاری نیم تیغ زده و پوشال اضافی لیبل ها را به بیرون میکشد.این روش مقرون به صرفه بوده و در کارهای با تیراژ بسیار بالا بهترین انتخاب است.

کاربرد لیبل میوه

لیبل میوه در دنیا بیشتر کاربردهای اطلاعاتی دارد بدین ترتیب که اعداد و کدهایی که روی برچسب میوه درج میشوند نشانگر این هستند که این میوه در حین تولید چگونه پروسه رشدی را طی کرده است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید اعداد روی میوه را گوگل کنید.

اما در ایران معمولا لیبلهای میوه برای اطلاعات تولید به کار برده نمیشوند و کشاورزان و باغداران برای زیباتر کردن بسته بندی محصولات خود از آن استفاده میکنند.

این لیبلها علاوه بر زیبایی ظاهری که روی میوه ایجاد میکند به خریدار این حس را القا میکنند که میوه های دارای لیبل حتما دارای کیفیت بهتری هستند و گلچین شده داخل سبد چیده شده اند.که در واقع نیز همین گونه است ، چرا که محصول با کیفیت پایین ارزش هزینه کردن برای خدمات بسته بندی شکیل را ندارد.

همین طرز تفکر باعث میشود محصولاتی با کیفیت و برچسب ، فروش بیشتر و در نتیجه قیمت بالاتری نسبت به میوه هایی که به صورت فله ای در بازار  عرضه میشوند داشته باند.

برچسب میوه ارومیه

نکته ی دیگری که در مورد کاربرد لیبل میوه حایز اهمیت است ،موضوع برند سازی در داخل و خارج از کشور است ، تولیدکنندگان زیادی در طی سالهای اخیر با مدرنیزه کردن صنعت کشاورزی خود و تولید میوه هایی با کیفیت بالا و بسته بندی های مرتب و استاندارد ، نیاز پیدا کرده اند که  نام برند و بعضا شماره تماس خود را روی لیبلهای میوه درج کنند چرا که آنها در طول فعالیت به طور مستقیم و غیر مستقیم مشتریان ثابتی پیدا کرده اند که ترجیح میدهند میوه هایی که لیبل به خصوص را دارند خریداری نمایند حتی با قیمتهای بالاتر !

برچسب میوه

و این قدرت برند سازی تنها با تولید لیبل میوه اختصاصی امکان پذیر خواد بود.

شما برای برند سازی محصولات خود میتوانید از مرکز مشاوره تخصصی چاپ انصار کمک بگیرید چرا که این چاپخانه به صورت تخصصی روی لیبل میوه تمرکز کرده و کار با تجار میوه  و سردخانه های زیاد باعث شده تا تجربه کافی در این زمینه پیدا کند.

نحوه سفارش چاپ برچسب میوه

چاپ برچسب و لیبل برای میوه در چاپخانه های شناخته شده انجام می گیرد که می توان به راحتی سفارش چاپ این لیبل ها را به چایچانه معتبر داد. چاپ انصار ارومیه یکی از این چایخانه های معتبر شمال غرب کشور است که انواع لیبل ها را چاپ و ارسال می کند.

طراحی برچسب میوه

لیبل و برچسب ها به دو صورت رولی و ورقه ای تولید می شود. که رنگ و اندازه آن را شما با توجه به محصولی که دارید انتخاب می کنید. این لیبل ها با این رنگ بندی و شکل می توانند نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب کنند و خیال آنها را از بابت خرید محصول شما آسوده کنند.

لیبل انگشتی میوه چیست؟

طراحی لیبل میوه

لیبل انگشتی میوه همان برچسب  میوه است که بعلت سایزهای ریز به لیبل انگشتی شناخته شده است که روی بسته های میوه و مرکبات چسبانده می شود. از لیبل ها و برچسب های انگشتی معمولا روی میوه ها و محصولاتی که قرار است صادر شود استفاده می شود.

البته این به این معنی نیست که این لیبل ها فقط مختص صادرات است. در واقع. می توان برای برچسب زنی روی میوه ها و مرکبات استفاده داخل هم از این لیبل ها استفاده کرد.

قیمت لیبل میوه

لیبل انگشتی میوه تنوع چاپ زیادی دارد و در رنگ های مختلفی هم تولید می شود. به همین دلیل یکی از پر مصرفترین برچسبها همین لیبل انگشتی میوه میباشد. چاپ انصار در طراحی و چاپ لیبل انتخاب بیشتری به مشتری می دهد و مشتری با توجه به محصول و سلیقه خود می تواند لیبل دلخواهش را انتخاب کند.

قیمت چاپ لیبل میوه اختصاصی

لیبل میوه ارومیه

قیمت برچسب میوه اختصاصی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • تعداد لیبل درخواستی
  • لیبلها به صورت رولی تولید شوند یا برگی
  • جنس لیبلهای تولیدی کاغذی ، صدفی ، متالایز و …
  • سایز و اندازه لیبل
  • رنگبندی چاپ لیبل (تعداد کلیشه مورد نظر)
  • خدمات پس از چاپ از جمله سلفون ، یووی ، طلاکوب و …
  • قالب تیغ برش از قالبهای آماده و عمومی انتخاب شوند یا قالب تیغ اختصاصی نیاز است؟

لیبل میوه

شما برای دریافت قیمت نیاز است ابتدا جواب سوالهای بالا را بررسی کرده و سپس با ارائه آنها به چاپ انصار فورا قیمت لیبل مورد نیاز خود را دریافت نمایید

شماره های تماس با مجموعه چاپ انصار :

09141406442

09147119114

04432259763

همچنین شما میتوانید از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

قیمت چاپ لیبل میوه عمومی

میوه لیبل

لیبلهای میوه که به صورت عمومی استفاده میشوند معمولا در تیراژ های بسیار گسترده  (چند صد میلیون عددی) چاپ و تولید میشوند از این رو قیمت تمام شده آنها به واسطه تیراژ بالای کار پایین تر از قیمت لیبلهای اختصاصی میباشد.

با توجه به نوسانات قیمت های ارز در سالهای اخیر نوشتن قیمت برای محصولات کار بسیار پیچیده ای شده است چرا که به صورت مداوم نیاز به تغییر و بروزرسانی خواهند داشت.

اما در (پاییز 99) زمان تدوین این متن هر عدد لیبل از 90 ریال شروع شده و با توجه به سایز و تعداد و عواملی که در بالا ذکر کردیم بالاتر میرود.

از این رو برچسب میوه جز کالاهایی است که خریدار مجبور است برای دریافت قیمت نهایی آن را استعلام کند.

چاپ انصار یکی از بزرگترین مراکز چاپ لیبل میوه در کشور آماده است در سریعترین زمان ممکن قیمت استعلامی شما را  ارایه دهد.

زمان چاپ لیبل میوه

معمولا زمان تحویل سفارش جز دغده های اصلی خریداران میباشد لذا لازم دانستیم کمی در مورد این مساله توضیح دهیم :

لیبل میوه

لیبل های میوه که به صورت عمومی تولید شده اند معمولا در چاپخانه موجود میباشند و خریدار با تماس با چاپخانه و درخواست لیبل همان روز لیبلها برای او ارسال میشوند لذا در مورد لیبل های میوه عمومی مشکل تاخیر در دریافت نخواهید داشت

نحوه سفارش چاپ لیبل میوه در انصار پرینت

شما که به عنوان یک تاجر در زمینه خرید و فروش میوه فعالیت دارید و یا به عنوان تولید کننده می ‌خواهید میوه‌ های درجه یک را با برند خود به بازار عرضه کنید، می‌ توانید از طریق مجموعه انصار پرینت اقدام به چاپ لیبل میوه کنید. بدین صورت اقدام به برندسازی محصولات خود کرده و اعتبار بازاری پیدا خواهید کرد. اما نحوه سفارش چاپ لیبل میوه چگونه است؟ روش کار ساده و آسان است و هیچگونه محدودیتی در این باره ندارید. شما بهتر است که به سایت انصار پرینت مراجعه کرده و از طریق این مجموعه اقدام به ثبت سفارش محصولات درخواستی خود کنید.

 در ابتدا باید به قسمت سفارش چاپ برچسب میوه مراجعه کنید. در این بخش گزینه‌ های مختلفی وجود دارد که شما باید آن ها را انتخاب کنید تا مشخصات مربوط به لیبل درخواستی خود را تعیین کنید. مشخصاتی از جمله اندازه، نوع چاپ، رنگ، طرح، جنس و غیره که باید تماماً مشخص شوند تا بتوانید چاپ لیبل میوه خود را آماده چاپ کنید. طراحان حرفه‌ای انصار پرینت در این مجموعه گرد هم آمده اند تا بتوانند بهترین کیفیت از محصولات را به شما ارائه دهند.

بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، منتظر بمانید تا طرح اولیه از لیبل برای شما آماده  و ارسال شود. بعد از آماده شدن طرح اولیه و تایید شدن آن توسط خودتان می‌ توانید نسبت به نهایی کردن سفارش اقدام کنید. مشاهده می‌ کنید که تمامی روش‌ ها به صورت آنلاین بوده و می‌ توانید در کمترین بازه زمانی برچسب میوه خود را چاپ کرده و تحویل بگیرید.

نحوه چاپ لیبل میوه اختصاصی

لیبل‌ های میوه‌ای معمولاً به دو صورت چاپ می ‌شوند. شما می‌ توانید آن ها را یا به صورت رولی و یا به صورت برگه‌ای و یا همان شیت چاپ کنید. نوعی از چاپ لیبل میوه اختصاصی هستند که با کمک دستگاه به صورت مکانیزه بر روی میوه‌ ها چسبانده می‌ شوند. سرعت کار این نوع دستگاه‌ ها بالا بوده و در بازه زمانی کوتاه می‌ توانند تعداد زیادی از میوه‌ ها را لیبل ‌گذاری کنند.

برای این نوع دستگاه حتماً باید از لیبل‌ های رولی استفاده کنید. استفاده از لیبل ‌های رولی مناسب کسانی است که میوه ‌هایی با تناژ بالا دارند و سرعت بسته‌بندی در اینجا اهمیت زیادی دارد. در این روش درصد هزینه‌ های کارگری هم کاهش پیدا می‌ کند و دیگر نیاز به استخدام افراد برای چسباندن لیبل‌ ها به محصولات نخواهد بود. استفاده کردن از لیبل ورقه‌ای و یا لیبل شیت برای کسانی مناسب است که محصولات آن ها در حد زیادی نیست و زمان کافی برای چسباندن لیبل بر روی میوه‌ های خود را دارند.

لیبل میوه اختصاصی با توجه به اینکه نیازمند ساخت کلیشه جدید و بعضا قالب تیغ برش جدید است معمولا 7 الی 10 روز زمان میبرد.

ولی در موارد فورس ماژور انصار پرینت توانایی چاپ برچسب میوه اختصاصی ظرف 24 ساعت را هم خواهد داشت.

در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

09141406442 مهدی آزاد

4 دیدگاه برای “چاپ لیبل میوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *