بچ سینه در ارومیه

بج سینه یا گل سینه یا نشان و آرم سینه نوع دیگری از هدایای تبلیغاتی به شمار می روند که نمایندگان و کارمندان شرکت یا سازمان در همایش ها و نمایشگاه ها برای نشان دادن برند خود از آن استفاده می کنند. برای آشنایی بیشتر و سفارش چاپ بچ سینه در ارومیه کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معنی و مفهوم بج سینه

حال که با چیستی بج سینه آشنا هستید و میدانید که این محصول چه کاربردی دارد، بد نیست کمی در مورد معنی و مفهوم این کلمه نیز بدانید. شاید برای بسیار از شما نیز جالب باشد که بدانید اصلا معنی کلمه بج سینه چیست و ریشه این کلمه مربوط به چه زمانی است.

بج سینه در واقع از کلمه BADGE می آید و این کلمه در اصل ریشه لاتین دارد. از نظر معنا و مفهوم نیز کلمه بج سینه به معنی علامت یا همان نشان است. با کاربردی که این محصول دارد دانستن معنای نهفته ان نیز چندان کار سختی نیست.

معرفی انواع بج سینه

 بج سینه نیز مانند انواع محصولات موجود در بازار دارای انواع مختلفی است. از نظر ظاهری اتیکت یا همان بج سینه به دو صورت مربعی و مستطیلی شکل ساخته می شود. اما به صورت کلی انواع بج سینه به 6 مورد تقسیم بندی خواهد شد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

بج سینه فلزی، اتیکت سینه آلومینیومی،  اتیکت سینه Etiquette، اتیکت سینه سابلیمیشن، بج پروانه ای و بج سینه آلومینیومی آنودایز، 6 مورد از انواع بج سینه هستند که هر کدام در مواردی استفاده می شوند و دارای خصوصیت های مختلف هستند. برای مثال بج سینه پروانه ای محبوب ترین و یکی از پر فروش ترین انواع بج های سینه بازار است که از جلنس های پلاستیکی و فلزی ساخته خواهد شد.

آرم سینه با برش خاص
آرم سینه با برش خاص

قیمت بچ سینه:

برای تعیین قیمت بج سینه نیاز به اطلاعاتی نظیر جنس (متریال)، ابعاد و اندازه ،
تعداد رنگ مورد استفاده ، آبکاری مورد استفاده ، نیاز به برش و فرم دهی ،
فوری بودن یا نبودن سفارش مورد نظر است.

آبکاری چیست؟

آبکاری در واقع فرآیندی است که طی آن لایه ای از فلزات و یا غیر فلزات بر روی فلزات
یا غیر فلزات دیگربا هدف جلوگیری از فرآیند اکسیدشدن، سایش، افزایش مقاومت سطحی و افزایش جلوه بصری انجام میشود.

استفاده ما از آبکاری میتواند به منظور استفاده از هر خصوصیت مورد نیاز ما از یک ماده کاملتر که در واقع پوشش دهنده نقصان ماده مادر است در کارمان باشد.

آرم سینه دادگستری
آرم سینه دادگستری

چه متریالی برای ساخت بج سینه استفاده می شود؟

یکی از سوالات پرتکرار که شاید برای شما نیز به وجود آمده باشد، متریال به کار رفته در بچ سینه است. آیا از خود پرسیده اید که این نشان های سینه با چه مواردی ساخته می شوند؟

بچ سینه می تواند از جنس های مختلف ساخته شود. این محصول بسته به کاربردی که دارد قادر خواهد بود از فلز، پلاستیک، لاستیک و یا حتی پارچه ساخته شود. اینکه بج سینه با کدام متریال ساخته شود به محل استفاده و کاربرد آن باز خواهد گشت. برای مثال شما می توانید آن را به پلاستیک، کفش، پیراهن، وسایل نقلیه و یا حتی تجهیزات الکترونیکی وصل کنید.

شناخت انواع نام های بج سینه

شاید در هنگام سفارش بج سینه در ارومیه کمی با مشکل مواجه شوید زیرا این محصول دارای نام های متعددی است. در کشورمان نام بج سینه را تحت عنوان 6 کلمه دیگر نیز معرفی می کنند. سنجاق کت، سنجاق سینه، گل سینه، نشان سینه، مدال سینه و آرم سینه، 6 نام دیگر بج سینه در ارومیه است که ممکن است شما هر یک از ان ها را در مواقعی بشنوید.

نکاتی در مورد بج سینه در ارومیه

پیش از اینکه هر اقدامی برای سفارش بج سینه در ارومیه کنید بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید. یکی از اولین و مهم ترین نکات مورد توجه برای سفارش بج سینه در ارومیه، انتخاب لوگو و طرح مناسب به جهت تولید بج است. پیشنهاد می کنیم نام کسب و کار و لوگو خود را به گونه ای برای بج سینه طراحی کنید که هیچ نقصی در آن وجود نداشته باشد.

در طراحی بج سینه بهار است از نرم افزار کورل استفاده کنید. غیر از این موارد توصیه می کنیم حتما بج سینه با کیفیت بالا را سفارش دهید تا ناچار به هزینه مجدد نشوید. آخرین نکته ای که لازم است در زمان سفارش بج سینه در ارومیه به آن توجه کنید، رنگ آن است. فرض کنید زمانی که به سمیناری خواهید رفت، بج سینه صورتی رنگ استفاده کنید. شاید این رنگ چندان مناسب حضور در سمینار نباشد اما قطعا رنگ های نقره و طلایی انتخاب های بهتری خواهند بود.

سفارش بج سینه در ارومیه به صورت اینترنتی

حال که تمام اطلاعات لازم در خصوص بج سینه را به دست آوردید باید به فکر سفارش این محصول باشید. سفارش بج سینه در ارومیه برای افرادی که با وبسایت و مجموعه انصار پرینت آشنا هستند کار بسیار راحتی خواهد بود. شما می توانید برای خرید بج سینه در ارومیه به راحتی وارد وبسایت مجموع انصار پرینت شوید و نوع و تعداد بج سینه مد نظر خود را انتخاب کنید.

سفارش بج سینه در ارومیه از طریق وبسایت مجموعه انصار پرینت برای شما دارای چند مزیت خواهد بود. انصار پرینت ارزان ترین مبلغ را برای فروش انواع بج سینه در ارومیه برای شما قرار خواهد داد. این موضوع را می توانید از طریق مقایسه قیمت درج شده بج سینه در وبسایت انصار پرینت با دیگر وبسایت ها مقایسه کنید. علاوه بر قیمت مناسب، سفارش بج سینه در ارومیه از طریق وبسایت انصار پرینت برای شما با ارسال رایگان و پشتیبانی بعد از خرید نیز همراه خواهد بود.

نتیجه گیری

در این مطلب از سری مقالات تهیه شده در وبسایت انصار پرینت سعی کردیم در مورد بج سینه، انواع آن و کاربرد هایی که دارد با شما صحبت کنیم. هم چنین سعی کردیم از قیمت بج سینه در ارومیه نیز شما را با خبر کنیم.

شما می توانید پیش از خرید بج سینه در ارومیه، ابتدا با کارشناسان مجموعه انصار پرینت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را از پشتیبانان این مجموعه دریافت کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش خود کنید. همچنین اگر سوالی در خصوص سفارش بج سینه در ارومیه دارید می توانید تمامی سوالات خود را در قسمت نظرات وب سایت انصار پرینت با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان و پشتیبانان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات شما پاسخ دهند. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید و موثر واقع شده باشد.

چاپ بچ سینه به صورت تک رنگ و تمام رنگی و با بالاترین کیفیت در چاپ انصار انجام میپذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید:
0914-140-6442
0914-711-9114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *