چاپ سررسید یکی از شیوه های تبلیغاتی یک برند و مجموعه در ارومیه است بنابراین در این مقاله قصد داریم به موضوع چاپ سررسید در ارومیه بپردازیم. سررسید ها جزو بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که در بین مردم طرفداران بسیاری دارد زیرا سررسید ها کالاهای پرکاربرد و مورد نیازی هستند.

سر رسید یا تقویم سالانه، یک نوع تقویم است که برای یک سال مشخص معمولاً از ابتدای سال تا انتهای سال طراحی می‌ شود و حاوی تقویم ماهانه و روزانه است. تاریخ‌ های مهم و تعطیلات رسمی نیز در این تقویم ‌ها نشان داده می‌ شوند. این نوع تقویم‌ ها در اغلب کشورها، از جمله ایران، به عنوان یک وسیله رسمی و رایج برای نمایش تقویم سال استفاده می ‌شوند.

اهمیت سررسید در برند سازی

تقویم‌های سفارشی در برندسازی نقش به سزایی دارند، وقتی تقویم شرکت‌تان هر روز جلوی چشم مشتری‌ها باشد، آنها ناخودآگاه هر روز برند و نام شرکت شما را می‌بینند. حالا این چه فایده‌ای دارد؟ فرض کنیم که من قبل از دریافت تقویم تبلیغاتی شما، هیچ چیزی در مورد شرکت شما نمی‌دانستم و من تصمیم هم گرفته‌ام از آن استفاده کنم. بعد از چند هفته که روزی چند بار به تقویم نگاه کنم، احتمالا نام شرکت و برند شما در ذهنم حک می‌شود حتی اگر درست جلوی چشمم نباشد؛ و دفعه بعد که می‌شنوم یک نفر اسم شرکت شما را می‌آورد یا از خدماتی که شرکت شما ارائه می‌دهد می‌‌پرسد، من می‌توانم حرفی برای گفتن داشته باشد! لازم به ذکر نیست که اگر من در نهایت به خدماتی که ارائه می‌دهید نیاز داشته باشم، اسم شرکت شما قطعا همیشه یادم خواهد ماند. و باور کنید این مساله خیلی اهمیت دارد.!

اهمیت سررسید در برند سازی

چاپ سر رسید شامل چه مراحلی است؟

طراحی: در این مرحله، طرح یا طرح‌ هایی که مشتری سفارش داده است طراحی می شود. در این مرحله می توان از نرم افزارهای گرافیکی مانند Adobe Illustrator یا Photoshop استفاده نمود.

چاپ پیش ‌فرض: در این مرحله، چاپ پیش ‌فرض سر رسید از طریق چاپگر انجام می ‌شود تا اطمینان حاصل شود که طرح درست چاپ شده است.

چاپ نهایی: پس از اطمینان از صحت چاپ پیش ‌فرض، می توان به چاپ نهایی پرداخت. در این مرحله، ممکن است از نوع خاصی از کاغذ و جوهر استفاده شود تا بهترین کیفیت چاپ حاصل شود.

برش: بعد از چاپ، سر رسید را به اندازه‌ ی دلخواه مشتری برش می خورد.

بسته‌ بندی: سر رسید را در بسته ‌بندی مناسبی قرار داده شده و آماده تحویل به مشتریان می شود.

توزیع: نهایتا، سر رسید به مشتریان تحویل داده می شود.

طراحی سر رسید به چه شکل انجام می گیرد؟

طراحی سر رسید می ‌تواند به چندین روش انجام شود. برخی از روش‌های رایج برای طراحی سر رسید عبارتند از:

استفاده از نرم‌ افزارهای گرافیکی: از جمله روش ‌های پرکاربرد برای طراحی سر رسید استفاده از نرم‌ افزارهای گرافیکی مانند Adobe Illustrator یا Photoshop است. در این روش، شما با استفاده از ابزارهای گرافیکی طرح خود را ایجاد کرده و سپس آن را به چاپخانه ارسال می ‌کنید.

استفاده از قالب‌ های آماده: شما می‌توانید از قالب‌ های سر رسید آماده استفاده کنید که در نرم‌افزارهایی مانند Microsoft Word یا Excel قرار دارند. در این روش، شما تنها باید مشخصات خود را در قالب موجود وارد کرده و آن را چاپ کنید.

بهره گیری از طراحان حرفه ‌ای: اگر زمان و دانش کافی برای طراحی سر رسید ندارید، می‌ توانید با استفاده از خدمات طراحی حرفه ‌ای از طراحان مجرب کمک بگیرید. طراحان حرفه ‌ای می ‌توانند با توجه به نیازهای شما و هویت بصری شرکت شما، طرحی منحصر به فرد و شخصی ‌سازی شده را برای سر رسید شما ایجاد کنند.

برخی از انواع سرر سید (تقویم دفتری) عبارتند از:

تقویم ماهانه:

تقویمی است که برای هر ماه سال، صفحه جدیدی دارد و تاریخ های آن ماه را نشان می دهد.

تقویم سالانه:

تقویمی است که همه روزهای یک سال را در یک صفحه نشان می دهد.

تقویم چاپی:

تقویمی است که روی کاغذ چاپ شده و برای نصب روی دیوار، روی میز کار و یا دیوار دفتر استفاده می شود.

تقویم دیواری:

تقویمی است که برای نصب روی دیوار ساخته شده است و بیشتر در منازل و محل کار استفاده می شود.

کاربردهای سررسید ماهیانه

برخی از کاربردهای سررسید ماهیانه عبارتند از:

برنامه ریزی فعالیت های ماهانه: با استفاده از سررسید ماهیانه، می توان برنامه ریزی فعالیت های ماهیانه خود را انجام داده و به همین ترتیب، از تنظیم و مدیریت بهتر وقت خود برای انجام کارهای مختلف بهره برد.

مانیتورینگ و بررسی پیشرفت فعالیت های ماهانه: با استفاده از سررسید ماهیانه، می توان پیشرفت فعالیت های خود در طول ماه را بررسی کرد و بهترین روش برای ادامه کار را پیدا کرد.

برنامه ریزی مالی: سررسید ماهیانه می تواند به عنوان یک ابزار برای برنامه ریزی مالی در طول ماه مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این تقویم، می توان برنامه ریزی خریدها، پرداخت های بدهی و سایر فعالیت های مالی را انجام داد.

مدیریت وقت در کار: سررسید ماهیانه می تواند به عنوان یک ابزار مدیریت وقت در کار استفاده شود. با استفاده از این تقویم، می توان بهترین زمان برای انجام وظایف مختلف را تعیین کرد و به بهبود بهره وری کاری خود برسید.

برنامه ریزی مراقبت های پزشکی: با استفاده از سررسید ماهیانه، می توان برنامه ریزی مراقبت های پزشکی خود را انجام داد و برای مراجعه به پزشک، تعیین وقت کنید.

کاربردهای سررسید سالیانه

برخی از کاربردهای سررسید سالیانه عبارتند از:

برنامه ریزی فعالیت های سالیانه: با استفاده از سررسید سالیانه، می توان برنامه ریزی فعالیت های سالیانه خود را انجام داده و به همین ترتیب، از تنظیم و مدیریت بهتر وقت خود برای انجام کارهای مختلف بهره برد.

برنامه ریزی مالی: سررسید سالیانه می تواند به عنوان یک ابزار برای برنامه ریزی مالی در طول سال مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این تقویم، می توان برنامه ریزی خریدها، پرداخت های بدهی و سایر فعالیت های مالی را انجام داد.

مانیتورینگ و بررسی پیشرفت فعالیت های سالیانه: با استفاده از سررسید سالیانه، می توان پیشرفت فعالیت های خود در طول سال را بررسی کرد و بهترین روش برای ادامه کار را پیدا کرد.

برنامه ریزی مسابقات و رویدادها: سررسید سالیانه می تواند به عنوان یک ابزار برای برنامه ریزی مسابقات، رویدادها و تعطیلات در طول سال استفاده شود.

برنامه ریزی مراقبت های پزشکی: با استفاده از سررسید سالیانه، می توان برنامه ریزی مراقبت های پزشکی خود را انجام داد و برای مراجعه به پزشک، تعیین وقت کنید.

مدیریت وقت در کار: سررسید سالیانه می تواند به عنوان یک ابزار مدیریت وقت در کار استفاده شود. با استفاده از این تقویم، می توانبهترین روش برای تخصیص وقت برای پروژه ها و وظایف مختلف را پیدا کرد و مسئولیت های مختلف را برای سال بعد برنامه ریزی کرد. همچنین، با توجه به مهلت های مختلف در پروژه های مختلف، می توان برنامه ریزی بهتری برای تحویل پروژه ها و وظایف مختلف داشت.

برنامه ریزی تعطیلات: با استفاده از سررسید سالیانه، می توان برنامه ریزی تعطیلات خود را انجام داد و به همین ترتیب، در کنار کار، از تعطیلات و زمان های فراغت برای استراحت و شادی بهره برد.

مدیریت وقت شخصی: سررسید سالیانه می تواند به عنوان یک ابزار مدیریت وقت شخصی استفاده شود. با استفاده از این تقویم، می توان برنامه ریزی روزانه و هفتگی خود را انجام داد و به همین ترتیب، به دستیابی به اهداف شخصی خود کمک کرد.

برنامه ریزی فعالیت های تحصیلی: با استفاده از سررسید سالیانه، می توان برنامه ریزی فعالیت های تحصیلی خود را انجام داد و بهترین روش برای مدیریت زمان خود در دانشگاه یا مدرسه را پیدا کرد.

ثبت و یاد آوری تاریخ های مهم: با استفاده از سررسید سالیانه، می توان تاریخ های مهمی مانند تاریخ تولد دوستان و خانواده، روز تولد شرکت، روز تاسیس شرکت و غیره را ثبت و یادآوری کرد.

انواع سررسیدهای تولید شده در مجموعه ی انصار پرینت

مجموعه ی انصار پرینت، یکی از شرکت‌ های تولید کننده ی سررسید در ایران است. این شرکت سررسیدهای متنوعی را تولید می ‌کند که شامل موارد زیر می ‌شوند:

1-سالنامه وزیری

2- سالنامه رقعی

3- سالنامه اروپایی

4- سالنامه جیبی

5- سالنامه خشتی

6- سالنامه سلطانی

7- سالنامه رحلی

8- سالنامه پالتویی

9- سالنامه جیبی

انواع سررسید

سررسید وزیری

سررسید های وزیری در ابعاد ۲۴ در ۱۷ سانت تولید می شوند. این مدل سررسید به اصطلاح در بین مردم خوش اقبال ترین نوع سررسید شناخته می شود. علاوه بر آن با نام‌های دیگری مانند سررسید b4 هم شناخته می شود. این مدل سررسید را میتوان با قیمت مناسب و ارزان به شکل ویژه و انحصاری تولید کرد. همچنین می ‌توان به تعداد مورد نیاز از این سررسید نسخه هایی را در بازار تهیه کرد و با استفاده از چاپخانه لوگو و نام تجاری را برای بر روی آن حک نمود.

سررسید رقعی

این نوع سررسید ها در یک مدل و ابعاد رایج به نام سررسید رقعی که ۲۲ در ۱۳ سانتی متر در واقع برابر با سایز a۵ تولید می شود. همان طور که متوجه شده اید این مدل سررسید ابعاد کوچکتری نسبت به مدل وزیری دارد و جزو سررسید های پرفروش در بازار محسوب می شود. همچنین سر رسید رقعی در سایز ۲۱ در ۱۵ سانتی متر هم در بازار وجود دارد.

سررسید اروپایی

این سررسید در ابعاد ۲۲ در ۱۳ سانتی متر تولید می شود. جالب است بدانید نام این سررسید به خاطر الگو برداری از سررسید های موجود در بازار های اروپایی انتخاب شده است. البته به جای تاریخ های اروپایی، تاریخ های شمسی یا تاریخ خورشیدی در این مدل سررسید ها قرار می گیرد که امروزه در کنار تاریخ های شمسی تاریخ های میلادی هم به خاطر استفاده ایرانیان قرار گرفته است. از ویژگی های منحصر به فرد این مدل سررسید ها می توان به خوش دست بودن و ابعاد بسیار راحت که حمل و نقل را برای فرد راحت‌ تر می ‌کند اشاره کرد. در خرید سررسید های اروپایی و چاپ سررسید در ارومیه باید بدانید که ارزان و گران بودن آن به خاطر نوع جلد و کاغذ به کار رفته در سررسید متفاوت است. دقت کنید که کاغذ های کرم رنگ در سررسید اروپایی زیبایی بیشتری دارد و کمتر چشم را مورد آزار قرار می دهد.

ابعاد سررسید

سررسید جیبی

سررسید های جیبی معمولاً در ابعاد ۱۵ در ۱۰ و معادل با کاغذ a۵ ساخته می شوند. همان طور که از نام این سررسید پیداست ابعاد آن کوچکتر است و متناسب با جیب لباس طراحی می شود. شما می ‌توانید سررسید های جیبی را به راحتی در کیف های کوچکی که روزانه استفاده می کنید قرار دهید و آن را در مکان های مختلف حمل کنید. ابعاد سررسید های جیبی تقریباً یک هشتم سررسید های رقعی است و به نسبت وزیری هم سایز آن کوچک تر است. شما می توانید به چاپخانه هایی که فرایند چاپ سررسید در ارومیه را انجام می دهند این سررسید های جیبی را با طرح های مختلف که قصد دارید لوگو و نام برند را روی آن چاپ کنید سفارش دهید. این مدل سررسید ها به خاطر قیمت ارزانی که دارند از استقبال خوبی در میان مردم برخوردار هستند.

سررسید خشتی

سررسید های خشتی در ابعاد ۱۹ در ۱۹ یا ۲۳ در ۲۳ تولید می شود که به خاطر ابعاد به خصوص شان با نام سررسید مربعی هم در بازار شناخته می شوند و جزو پرفروش ترین کالا های تبلیغاتی هستند. انواع مختلف سررسید ها به شما این امکان را می ‌دهد که صفحه اختصاصی که برای تبلیغات و معرفی شرکت تان در نظر دارید به راحتی روی آنها چاپ کنید. اگر طراح داخلی شرکت شما ابعاد مربع شکل را در نظر گرفته است باید سررسید خشتی را برای کالای تبلیغاتی تان انتخاب کنید. یک مدل از سررسید های خشتی هم در ابعاد ۱۶ در ۱۶ تولید می شود که به شکل رایج در بازار وجود ندارد.

سررسید رحلی

این مدل سررسید ها در دو سایز رحلی بزرگ یعنی ۲۴ در ۳۴ سانت و رحلی کوچک یعنی ۲۹.۷ در ۲۱ سانت در بازار به فروش می رسند. این ابعاد در واقع مانند ابعاد کاغذ های آچار است و سایز آن به طور معمول نسبت به سررسید های وزیری و رقعی بزرگتر خواهد بود.

ابعاد سررسید

  • سررسید وزیری: (17 در 24) سانتی‌متر
  • سررسید اروپایی: (13 در 22) سانتیمتر
  • سررسید سلطانی: (34 در 49) سانتیمتر
  • سررسید رحلی: (21 در 28) و (23 در 33) سانتیمتر
  • سررسید رقعی: (14 در 22) سانتیمتر
  • سررسید پالتویی: (12 در 17) سانتیمتر
  • سررسید خشتی: (16 در 16) و (19 در 19) و (23 در 23) سانتیمتر
  • سررسید جیبی: (9 در 12) سانتیمتر

زمان لازم برای چاپ سررسید

انواع جلدهای به کار رفته برای چاپ سررسیدهای سالیانه

برای چاپ سررسیدهای سالیانه معمولا از انواع مختلفی از جلدهای گالینگ، سلف‌کاور، سلف ‌چسب، چرمی، پلاستیکی و… استفاده می‌ شود.

جلد گالینگ: جلدی است که از کاغذ سخت و پوشش مات ساخته شده و از نظر ظاهری شبیه به کتاب است. در جلد گالینگ، معمولا یک برگه‌ ی سخت به نام گالینگ به کاغذ چسبانده می شود و پس از چاپ، این برگه از داخل جلد خارج می‌ شود. این نوع جلد برای سررسیدهای سالیانه بسیار مناسب است و اغلب برای سررسیدهای اداری و تبلیغاتی استفاده می‌ شود.

جلد سلف‌ کاور: در این نوع جلد، کاغذ سفید سخت و پوشش سلف ‌کاور به کار می‌ رود. سلف ‌کاور همان پوششی است که برای محافظت از سند، عکس، کاغذ و مدارک به کار می‌ رود. این نوع جلد برای سررسیدهایی که به صورت دفتری و با بیشترین محافظت برای برگ‌ها نیاز دارند، مناسب است.

جلد سلف ‌چسب: این نوع جلد برای سررسیدهایی که تعداد برگ‌ های آنها کم است و احتیاجی به گالینگ نیست، بسیار مناسب است.

جلد چرمی: این نوع جلد برای سررسیدهایی که به صورت لوکس و با کیفیت بالا طراحی شده‌اند، مناسب است.

جلد پلاستیکی: این نوع جلد برای سررسیدهایی که به صورت تبلیغاتی و با قیمت ارزان طراحی شده‌اند، مناسب است.

همچنین، بسته به نوع سفارش سررسید سالیانه، ممکن است از جلدهای دیگری نیز استفاده شود که در اینجا به برخی از آنها اشاره می ‌کنیم:

جلد نخی: در این نوع جلد، پارچه یا نخ به کاغذ سخت دوخته می ‌شود. این نوع جلد برای سررسیدهایی که به صورت هدیه ‌ای ویژه طراحی شده ‌اند، مناسب است.

جلد هارد کاور: در این نوع جلد، کاغذ سفید سخت و پوشش هاردکاور به کار می‌ رود. این نوع جلد برای سررسیدهایی که بسیار حجیم هستند و به یک سال کامل پوشش می ‌دهند، مناسب است.

جلد فلزی: در این نوع جلد، پوششی از فلز به کاغذ سخت چسبیده است. این نوع جلد برای سررسیدهایی که به صورت فلزی و با قیمت بالا طراحی شده ‌اند، مناسب است.

جلد شیشه ‌ای: در این نوع جلد، پوششی از شیشه به کاغذ سخت چسبیده است. این نوع جلد برای سررسیدهایی که به صورت لوکس و بسیار زیبا طراحی شده‌اند، مناسب است.

جلد بافتی: در این نوع جلد، پوششی با بافت خاص به کاغذ سخت چسبیده است. این نوع جلد برای سررسیدهایی که به صورت هدیه‌ای و با طرح‌های خاص طراحی شده‌اند، مناسب است.

ویژگی های سررسید خوب

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که یک سررسید خوب باید دقیقا چه ویژگی هایی داشته باشد که خریداران از انتخاب آن راضی باشند؟ ممکن است بسیاری از افراد برای جواب این سوال به این موضوع فکر کنند که سر رسیدی که پاره نشود و شیرازه و صحافی آن به مشکل نخورد سررسید خوبی است یا افراد دیگری این موضوع را در نظر بگیرند که برگ های سر رسید باید به هم چسبیده باشد، جلد آن پاره نشود، پوست پوست نشود و تاریخ ها درون آن به درستی درج شده باشد. این نکات ریز ممکن است کم اهمیت به نظر برسد اما در واقعیت هرچند ساده اما مهم هستند. در ادامه مطلب مواردی را که یک سر رسید خوب باید داشته باشد را برای شما بیان می کنیم.

کاغذ مرغوب

سررسید های خوب باید با کاغذهای مرغوب و ضخامت مناسبی تولید شوند. برای تولید و چاپ سررسید در ارومیه استفاده از کاغذ های روغنی، پودری و نازک توصیه نمی شود. علاوه بر آن رنگ کاغذ ها باید سفید و یا کرم رنگ باشد، در واقع این نکته بسیار مهم است که کاغذ های کرم رنگ برای سر رسید های خوب استفاده شود زیرا با نور چشم سازگاری بیشتری دارند. البته به طور کلی رنگ کاغذ تفاوت زیادی ندارد و یک مسئله کاملاً شخصی است که به انتخاب سفارش دهنده سررسید بستگی دارد.

کیفیت چاپ

مهمترین ویژگی بعد از انتخاب نوع کاغذ کیفیت چاپ سررسید در ارومیه است. موارد مهمی که شما باید در خرید سررسید خوب به آن توجه کنید انتخاب رنگ مناسب برای چاپ، صفحه آرایی، چاپخانه، نوع چاپ، مدل صحافی و قرار دادن آن در تاریخ ها است.

توجه به تاریخ و مناسبت ها

در خرید سررسید ها شما باید دقت کنید که حتما تاریخ های خورشیدی، قمری و میلادی داخل آن نوشته شده باشد. همچنین مناسبت های اصلی و مهم و حتی مناسبت های بومی جذابیت سررسید را بیشتر می کند.

کیفیت چسب وسط

به طور حتم هیچ شخصی دوست ندارد که سر رسیدش با چند بار باز و بسته شدن از هم گسسته و پاره شود در نتیجه کیفیت دوخت و چسب شیرازه ی سررسید عامل مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید.

زمان لازم برای چاپ سررسید

هر تولید کننده زمان چاپ سررسید متفاوتی نسبت به تولید کننده دیگر دارد و این زمان بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توانایی دستگاه های چاپ
  • جنس خریداری شده شامل چسب، کاغذ، آستر
  • تعداد پرسنل
  • میزان تعهد کاری

در چاپخانه انصار این موضوع به نوع سفارش مشتری بستگی دارد. اگر فردی سررسید خام و یا چیزی که در کاتالوگ وجود دارد را درخواست کند و هیچگونه نیازی به سفارشی سازی نباشد  حداکثر تا ۳ روز کاری تحویل داده می‌شود اما اگر مشتری درخواست سفارشی‌سازی داشته باشد حداکثر ۱۵ روز کاری زمان برای چاپ سررسید در ارومیه لازم است.

زمان لازم برای چاپ سررسید

نکات مهم در انتخاب سررسید

از جمله نکات مهمی که باید در انتخاب سررسید مورد نظر به آن توجه کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس کاغذ
  • نوع صحافی
  • نوع درج لوگو
  • سفارشی سازی سررسید
  • انتخاب سررسید زیبا با جلوه های هنری

قیمت سررسید

مهم ترین عاملی که می تواند بر روی قیمت یک سررسید تاثیر بگذارد قیمت کاغذ آن است. علاوه بر آن موارد دیگری مثل میزان استفاده از مواد، کیفیت چاپ، حجم سررسید و بسته بندی آن جزو موارد دیگری است که روی قیمت سررسید تاثیر می گذارد. به طور کلی سررسید های مختلف بر اساس جنس کاغذ، جنس جلد، چسب به کار رفته در تولید آن، نوع صحافی، خدمات روی آن و نوع چاپ قیمتشان تعیین می شود. به هر میزان که جنس سررسید بهتر باشد طبیعتاً قیمت آن هم افزایش پیدا می کند.

قیمت سررسید

روش های چاپ سررسید در ارومیه

روش‌های مختلفی برای چاپ سررسید وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  1.  چاپ دیجیتال: در این روش، تصویر سررسید را با استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتال چاپ می‌کنند. این روش برای چاپ تعداد کمی از سررسیدها مناسب است.
  2. چاپ آفست: در این روش، از چاپگرهای آفست استفاده می‌شود که برای چاپ تعداد بیشتری از سررسیدها مناسب هستند. با این روش، سررسیدها با کیفیتی بالاتر چاپ می‌شوند و می‌توانند به صورت جمعی سفارش داده شوند.
  3. چاپ افست دو رنگ: در این روش، فقط دو رنگ (معمولاً سیاه و سفید) برای چاپ سررسید استفاده می‌شود. این روش برای چاپ سررسیدهای ساده و با حجم بالا مناسب است.
  4. چاپ افست چهار رنگ: در این روش، چهار رنگ CMYK (سیان، قرمز، زرد و سیاه) برای چاپ سررسید استفاده می‌شود. این روش برای چاپ سررسیدهای پیچیده و با رنگ‌بندی غنی مناسب است.
  5. چاپ فلزی: در این روش، سررسید به وسیله لیزرهای کنترل شده بر روی یک ورق فلزی چاپ می‌شود. این روش برای چاپ سررسیدهای با کیفیت بالا، مانند سررسیدهای لوکس و پرفروش مناسب است. این روش هزینه بالایی دارد و برای چاپ تعداد کمی از سررسیدها مناسب نیست.
  6. چاپ حرارتی: در این روش، تصویر سررسید به وسیله یک دستگاه چاپ حرارتی بر روی کاغذ منتقل می‌شود. این روش برای چاپ سررسیدهای کوچک و با تعداد بالا، مانند سررسیدهای مشتری محور و کوپن‌ها مناسب است.

هر یک از روش‌های چاپ سررسید، مزایا و معایب خاص خود را دارند و باید براساس نیاز و محدودیت‌های مالی و زمانی مورد بررسی قرار گیرند.

به طور کلی، انتخاب روش چاپ باید براساس نیاز و محدودیت‌های مالی و زمانی مورد بررسی قرار گیرد. عواملی مانند تعداد سررسیدهای مورد نیاز، کیفیت چاپ، مواد اولیه و میزان هزینه باید در انتخاب روش چاپ سررسید مورد توجه قرار گیرند. همچنین، هر یک از روش‌های چاپ ممکن است نیاز به تنظیمات مخصوصی داشته باشند، بنابراین بهتر است با یک چاپخانه حرفه‌ای و متخصص در این زمینه همکاری کنید.

نکات مهم در طراحی و چاپ سررسید در ارومیه

  1. انتخاب تصویر: تصویر سررسید باید شامل اطلاعات مهمی باشد که به مخاطبان کمک می‌کند تا با شرکت و محصولات آن آشنا شوند. بنابراین، قرار دادن لوگوی شرکت، شعار و نام شرکت و اطلاعات تماس، مهم است. همچنین، بهتر است از تصاویر با کیفیت بالا و قابلیت اندازه‌بندی بدون از دست دادن کیفیت استفاده شود.
  2. انتخاب رنگ: رنگ سررسید باید با رنگ لوگو و برند شرکت سازگار باشد. همچنین، رنگ سررسید باید جذاب و شاداب باشد تا به چشم مخاطب بیاید.
  3. انتخاب نوع کاغذ: نوع کاغذی که برای چاپ سررسید استفاده می‌شود نیز بسیار مهم است. باید از کاغذ با کیفیت بالا و ضخامت مناسب استفاده شود تا سررسید بعد از چاپ برای مدت طولانی قابل استفاده باشد.
  4. اندازه سررسید: اندازه سررسید باید متناسب با نوع فعالیت و برند شرکت باشد. به طور کلی، اندازه‌های استاندارد برای سررسیدها عبارتند از A4، A5، DL و تعدادی از سایزهای مشابه.
  5. متن سررسید: متن سررسید باید ساده و مختصر باشد و شامل اطلاعات کلیدی مانند نام شرکت، نوع فعالیت، محصولات و خدمات، اطلاعات تماس و نشانی وب سایت باشد.

چاپ لوگو بر روی روبان سر رسید

یکی از نکاتی که باید در هنگام سفارش چاپ سررسید در ارومیه به آن توجه کنید، چاپ لوگوی خودتان بر روی روبانی است که در درون سر رسید قرار دارد.  پیشنهاد می کنیم زمانی که اقدام به چاپ سر رسید می کنید حتما سر رسید های روبان دار را انتخاب کنید.

این کار هم باعث کیفیت محصولی که ارائه می دهید دارد و هم تبلیغات شما را چشمگیر تر می کند. زمانی ام که چاپ سر رسید روبان دار را انتخاب می کنید حتما سعی کنید نام شرکت و لوگوی مجموعه خود را بر روی روبان چاپ کنید. انجام این کار شاید کار کوچکی به نظر برسد اما تاثیر فوق العاده بزرگی بر برند سازی شما خواهد داشت.

چطور از با کیفیت بودن چاپ سر رسید مطمئن شویم؟

برای سفارش و خرید چاپ سررسید در ارومیه باید سعی کنید بهترین کیفیت را انتخاب کنید. هر چه کیفیت محصول شما بالاتر باشد، مشتری رضایت بیشتری دارد شما این محصول را به عنوان یک تبلیغ از مجموعه خود ارائه می کنید. اما آیا میدانید که چطور باید از با کیفیت بودن چاپ سر رسید مطمئن شوید؟ یا به عبارتی برای سفارش چاپ سررسید در ارومیه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

چند فاکتور برای شناسایی یک سر رسید با کیفیت وجود دارد. ابتدا باید کاغذ های مناسبی را برای سر رسید خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که کاغذ های ساخت کشور اندونزی بهترین و کاغذ های چینی بد ترین کاغذ هایی هستند که می توانید برای ساخت سر رسید مخصوص خودتان انتخاب کنید. غیر از این مورد باید به زنده بودن رنگ، یک دست بودن رنگ سر رسید، عدم تغییر در محل چاپ اجرا و تراکم رنگ بالای محصول نیز توجه کنید.

ارزان ترین راه برای چاپ سررسید در ارومیه

تا این قسمت از مطلب هر آنچه که برای چاپ سررسید در ارومیه نیاز داشتید را به شما معرفی کردیم. اکنون باید به دنبال سفارش چاپ سررسید در ارومیه باشید. اما باید سعی کنید برای سفارش، ارزان ترین راه را انتخاب کنید. شما می توانید از طریق مجموعه های مختلف سفارش چاپ سررسید در ارومیه را به ثبت برسانید.

اما با جرات می توان گفت ارزان ترین راه برای چاپ سررسید در ارومیه، سفارش این محصول از طریق وبسایت انصار پرینت است. مجموعه انصار پرینت یکی از بزرگترین تولید کنندگان سررسید و تقویم و سایر محصولات این چنینی در کشورمان است. این مجموعه علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، بهترین قیمت را نیز برای سفارش چاپ سررسید در ارومیه در نظر گرفته است.

شما می توانید قیمت چاپ سر رسید در ارومیه را از طریق وبسایت انصار پرینت با دیگر وبسایت ها و مجموعه ها مقایسه کنید تا متوجه مقرون به صرفه بودن سفارش از طریق مجموعه انصار پرینت شوید. مجموعه انصار پرینت علاوه بر قیمت مناسبی، خدمات بی نظیری همچون: ارسال رایگان محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، مشاوره تلفنی رایگان و امکان مرجوعیت کالا در صورت عدم رضایت از کیفیت را برای شما قرار داده است.