چاپ برچسب و لیبل در ارومیه

استفاده از برچسب در بسته‌بندی محصولات، ایده خوبی برای تبلیغ و برند سازی کسب و کارتان است. چاپ برچسب در ارومیه و چاپ لیبل در ارومیه در این مواقع می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. نحوه انتخاب نوع برچسب، جنس، اندازه و تعداد بستگی به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، میزان نیاز و هدف کاریتان‌ دارد.

شما با استفاده از برچسب می‌توانید اطلاعات بهتری به مخاطب ارائه داده و علاوه بر آن، به زیبایی ظاهری محصول بیشتر بپردازید. امروزه صاحبان بسیاری از کسب و کارهای کوچک به مزایای استفاده از برچسب پی برده‌ و می‌خواهند بهترین نوع از آن را داشته باشند. برای داشتن بهترین نوع چاپ لیبل در ارومیه باید از طریق منایع معتبر اقدام کنید.

شرکت انصار پرینت به عنوان یکی از برترین مراکز چاپ برچسب در کشور فعالیت دارد. شما به صورت آنلاین از طریق وب سایت انصار پرینت می‌توانید بهترین کیفیت از محصول را با طراحی خلاقانه و با بهترین قیمت تحویل بگیرید.

چاپ-برچسب-در-ارومیه

مرکز چاپ انصار ارومیه، واقع در شهر ارومیه، آماده ی ارائه ی انواع خدمات پیرینت و تهیه ی سفارشات برای مشتریان خود در ارومیه می باشد. ما همواره در تلاشیم که برای تهیه ی محصولات مورد نیاز شما عزیزان، از با کیفیت ترین مواد اولیه و به روزترین روش ها استفاده نماییم. از این رو تمامی لیبل ها و برچسب های تولید شده توسط مجموعه ی ما با کیفیت تضمین شده ای در اختیار شما قرار می گیرند.

روش های موجود برای تولید برچیب ها با توجه به نوع آن ها و جزئیات مربوط به خواسته ی مشتری اعم از جنس و طرح و اندازه متفاوت بوده و بعد از بررسی های انجام شده در خصوص همه ی این عوامل، روش تولد مناسب را انتخاب می نماییم.

روش های چاپ انواع لیبل در ارومیه

همانطور که گفته شد روش های مختلفی برای چاپ در ارومیه وجود دارد که در این قسمت می خواهیم با هر یک از آن ها به صورت اجمالی آشنا شویم:

روش فلکسو (فلکسوگرافی) که در آن برای تهیه  و چاپ لیبل ها از صفحه برجسته ای که آغشته به رنگ و جوهر است استفاده می نماییم. تنوع رنگ ها برای استفاده در این روش بسیار زیاد بوده و سرعت چاپ برچسب ها نیز بالا می باشد. از همین رو از جمله روش های کاربردی و تقریبا ارزان محسوب می شود.

روش اسکرین که در فرآیند آن از توری های مخصوصی استفاده می نماییم. بسته به طرح مورد نظر، این توری ها را به موادی خاص آغشته می کنیم که بعد از قرار گرفتن در معرض نور یو وی جوهری از آن ها عبور نکرده و با قرار گیری جوهر و رنگ در باقی قسمت ها، طرح مدنظر روی سطح چاپ می گردد.

روش چاپ دیجیتال را برای چاپ لیبل هایی با تیراژ پایین استفاده می کنیم. در این روش برای چاپ طرح مرتبط با برچسب ها، از نرم افزار های خاصی استفاده می نماییم. روش دیجیتال نیز به دلیل مناسب بودن قیمت مواد اولیه ی مرتبط با آن، دارای هزینه ی مناسبی بوده و در دسته ی روش های چاپی پرکاربرد قرار دارد. لیبل میوه یکی از مهمترین موارد مورد استفاده چاپ دیجیتال است.

چاپ افست نیز برای چاپ برچسب ها، کاربردهای خاص خود را دارد. در این روش باید برای چاپ ابزاری با نام زینک تهیه گردد. روش افست به دو صورت خصوصی و عمومی انجام می شود. در روش عمومی سفارشات چندین مشتری به صورت یک جا چاپ می شود، ولی در روش افست خصوصی همانطور که از اسمش مشخص است سفارشات هر مشتری به صورت ویژه مورد چاپ قرار می گیرد. برای تولیدی ها و کارخانه هایی که تعداد بسیار بالایی از برچسب ها را همواره سفارش می دهند، روش تولید افست خصوصی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

روش سیلک که برای لیبل هایی با یک یا دو رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. (عموما برای لیبل های شیشه ای) در روش سیلک حجم جوهر به کار رفته بسیار بالاست از همین رو برچسب هایی که با این روش چاپ می شوند از پوشانندگی زیادی برخوردار هستند.

روش های دیگری مانند روش  حرارتی، چاپ با رول ریبون و استفاده از سایر ماشین های چاپی رو میزی نیز وجود دارند که در تولید لیبل ها می توان از آن ها هم بهره برد.

لیبل یووی

چاپ لیبل یووی در میان انواع دیگر از لیبل‌ها جزء پرکاربردی‌ترین‌ها است. دو دلیلی که باعث محبوبیت بالای لیبل یووی شده، قیمت کمتر و تحویل سریع‌تر است. به عبارتی دیگر، لیبل یووی از جمله لیبل‌ها با چاپ و تحویل فوری است.

چاپ لیبل یووی به صورت فول رنگی انجام شده و محدودیتی در انتخاب سایز و ابعاد ندارید. عمدتا لیبل‌های یووی از جنس کاغذ هستند که روکش یووی برای محافظت از و زیباتر نشان دادن آن پوشش داده می‌شود.

با تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا، کیفیت چاپ لیبل یووی بسیار عالی است و رنگ‌های چاپ شده در لیبل یووی براق و اشباع هستند. اگر قصد دارید محصول خود را با برچسب یووی زیباتر کنید، همین الان از سایت انصار پرینت ثبت سفارش نمایید. برای چاپ لیبل میوه و سایر کارها می توانید از لیبل یووی استفاده کنید.

چاپ لیبل سلفون براق

  انتخاب چاپ لیبل سلفون براق برای محصولات شما می‌تواند در جلب توجه مشتری بسیار تاثیرگذار باشد. کاور سلفون براق بر روی برچسب ضمن محافظت از آن، ثبات رنگ لیبل و مقاومت در برابر آب و خراش، زیبایی خاصی به لیبل می‌دهد.

شما می‌توانید از طریق مجموعه انصار پرینت، لیبل سلفون براق را در سایزهای مختلف و به صورت فول رنگی تهیه کنید. رنگ‌های لیبل سلفون براق خاصیت درخشندگی و اشباع دارند و این نشان از کیفیت مطلوب چاپ لیبل است.

شرکت انصار پرینت می‌تواند لیبل سلفون براق را در قطرها و برش‌های مختلف برای شما آماده کند، کافیست که سریعا ثبت سفارش کرده و بهترین نوع لیبل را دریافت کنید.

چاپ لیبل سلفون مات

لیبل سلفون مات برعکس لیبل سلفون براق بوده و نوع روکش استفاده شده بر روی آن حالت مات دارد. عموما روش چاپ لیبل سلفون مات به صورت شیت‌ (ورقه‌ای) بوده و در هر ابعادی قابل چاپ است.

چاپ لیبل طلاکوب

شرکت انصار پرینت چاپ لیبل طلاکوب را در کنار سایر محصولات خود به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید لیبل‌های طلاکوب را در سه حالت با سلفون مات، سلفون براق و یا بدون کاور سفارش دهید. نوع طلاکوب لیبل‌ها زیبایی بسته بندی محصول شما را دو چندان کرده و بازدهی خوبی برای تبلیغ برند شما دارد.

چاپ لیبل متالایز

انتخاب چاپ لیبل متالایز برای بسته بندی محصولات صنعتی گزینه مناسبی است. شما با چاپ متالایز می‌توانید از لیبل در برابر آب، خط و خش، مواد شیمیایی، دماهای بالا و یا اسیدها محافظت کنید. شرکت انصار پرینت می‌تواند لیبل متالایز را در سایزهای مختلفی برای شما آماده کند.

طراحی لیبل ها و برچسب ها در ارومیه

مرکز چاپخانه انصار ارومیه، با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی طراحی لیبل های مختلف و با بهره گیری از تیم متخصص خود آماده ی ارائه ی مشاوره های لازم برای انتخاب طرح مناسب با هدف شما بوده و در صورت درخواست می توانند این طراحی را به صورت اختصاصی نیز برای شما  انجام دهند. تمامی طرح های ارسالی از جانب شما نیز قابلیت چاپ داشته و می توانیم با هر شکل و سایز و طرحی برچسب های شما را به مرحله چاپ برسانیم.

با توجه به اینکه لیبل مدنظر شما برای چه هدفی استفاده می گردد، فاکتورهای موجود در آن ها تغییر پذیر بوده و باید استاندار های مرتبط با هر یک از آن ها رعایت شود. از جمله مسائلی که باید به آن توجه شود، انتخاب رنگ های مناسب است چراکه باید همواره به دنبال جذاب ترین طرح ها برای جلب نظر مشتریان خود باشید.

علاوه بر جذابیت، طرح شما باید دارای لوگو و بیانگر برند کسب و کار شما هم باشد. در واقع تمامی اطلاعات مهم باید به صورت ظریفانه ای در برچسب های شما موجود باشند.

انواع لیبل ها و برچسب های تهیه شده در ارومیه

لیبل ها با توجه به کاربردهایشان که در ارومیه تولید می شوند، دارای دسته بندی های متفاوتی هستند. در مرکز چاپخانه انصار واقع در ارومیه، شما می توانید برچسب های خود را در طیفی متنوع سفارش داده و تحویل گیرید. در این قسمت جهت آشنایی برخی از محصولات پرکاربرد را به شما معرفی نموده ایم.

لیبل های کاغذی:

لیبل-کاغذی-در -ارومیه

چاپ لیبل های کاغذی بر روی کاغذهای پشت چسب دار صورت گرفته و از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته ی مات و براق تقسیم می شوند. که شما به دلخواه خود می توانید هر یک از آن ها را انتخاب نمایید. برچسب های کاغذی از مقاومت و ماندگاری پایینی برخوردار بوده و همین دلیلی در دسته ی لیبل های ارزان قیمت قرار دارند. البته بنابه درخواست شما، امکان افزودن یک لایه ی پوششی برای آن ها نیز وجود دارد که می تواند مقاومت این لیبل را در برابر رطوبت و پاره شدن مقداری افزایش دهد.

برای تولید لیبل های کاغذی می توان از طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها استفاده نمود. از این برچسب ها در تمامی زمینه های صنعتی و تجاری برای کاربردهایی مانند بسته بندی و معرفی محصول استفاده می شود.

لیبل های PVC (پی وی سی):

برچسب-pvc-در-ارومیه

برای چاپ این لیبل ها همانطور که از نامشان پیداست از پلاستیک های محکمی به نام پی وی سی استفاده می شود. لیبل های پی وی سی را می توانیم در دسته ی لیبل های شفاف قرار داده و به صورت مات و یا براق اقدام به تهیه ی آن ها نماییم. لیبل های پی وی سی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل مختلف محیطی هستند و اگر به دنبال لیبل هایی با عمر بالا هستید، یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما می تواند لیبل های پی وی سی باشد.

لیبل های شیشه ای یا شفاف:

برچسب-شیشه-ای-در-ارومیه

نام این محصول گویای ویژگی های آن است.  شما این امکان را دارید که هر طرف برچسب شیشه ای را از طرف دیگر آن مشاهده نمایید. اگر شما می خواهید محصولات تولید شد توسط خود را به مشتری معرفی نموده و در عین حال امکان مشاهده ی خود محصول را نیز به آن ها بدهید، مناسب ترین لیبل برای انتخاب شما، برچسبهای شیشه ای هستند.

این لیبل ها امروزه به دلیل جذابیت ظاهری شان، در دنیای رقابت بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند. این لیبل ها به شدت در صنعت مرتبط با خودروها پرکاربرد بوده و اطلاعات مختلفی روی آن ها ثبت شده و سپس بر روی شیشه های خودرو ها چسبانده می شوند. دسته شیشه ای در برابر رطوبت و خط و خش از مقاومت قابل توجهی برخوردار هستند.

برچسب های هولوگرامی:

برچسب-لیبل-هولوگرام-در-ارومیه

برچسب های هولوگرامی نوعی از دسته ای اپتیکی بوده که برای چاپ آن ها از دستگاه های پیشرفته و لیزر استفاده می کنیم. این لیبل ها با قرارگیری در برابر نور به رنگ های مختلفی در آمده و طرح های خاص چند بعدی ای را از خود به نمایش می گذارند، از این رو بسیار تک و یونیک بوده و شما می توانید برای جلوگیری از کپی برداری از برند خود از آن ها استفاده نمایید.

برچسب های هولوگرامی بعد از کنده شدن یا خراشیده شدن ردی از خود به جا می گذارند و این رو با اهداف امنیتی هم می توانیم از آن ها بهره ببریم.

برچسب های اموال:

برچسب-اموال-در-ارومیه

از لیبل های اموال با هدف هایی مانند معرفی محصول، تایید پلمپ بودن تولیدات و یا جهت نشانه گذاری وسایل و امکانات مربوط به یک مجموعه با اهداف امینیتی استفاده می نماییم.

این برچسب های دارای چسبندگی بسیار بالایی بوده و بعد از چسبانده شدن روی سطوح تقریبا جزئی از آن محصول محسوب می شوند. اگر اقدام به کندن آن ها نمایید، به صورت تکه تکه از سطح جدا خواهند شد. علاوه بر این، برچسب های اموال دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت، خط و خش و دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین هستند و با توجه به انعطاف پذیر بودنشان قابلیت چسبیدن به هر سطح و جنسی را دارند.

برچسب های ژلاتینی یا ژله ای:

برچسب-زلاتینی-در-ارومیه

لیبل های ژله ای را می توان در دسته ی لیبل های پی وی سی قرار داد، با این تفاوت که لایه ی اضافه تری بر روی این لیبل ها وجود دارد. ظاهر برجسته ی این لیبل ها آن ها را جذاب نموده و مورد انتخاب بسیاری قرار می گیرند.

لایه ی پوششی به صورت برجسته و گنبدی شکل است که در برابر عوامل مختلف شکل خود را حفظ کرده و از مقاومت بالایی برخوردار است. برای تهیه ی لایه ی پوشششی این برچسب ها از مایع شفافی به نام پلی اورتان و یا رزین اپوکسی استفاده می شود، که مایع پلی اورتان از کیفیت بالاتری نسبت به رزین برخوردار است.

قیمت چاپ لیبل در ارومیه

مرکز چاپخانه انصار که در ارومیه قرار دارد، ضمن بهره گیری از با کیفیت ترین مواد اولیه و استفاده از روش های نوین در تولید برچسب ها، همواره می کوشد تا محصولات چاپی خود را با مناسب ترین قیمت عرضه نماید.

هزینه ی مربوط به سفارش لیبل ها با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که عبارتند از: نوع برچسب انتخابی، تعداد سفارش، اندازه و طرح سفارش، روش مورد استفاده برای چاپ، خدمات پس از تولید مانند افزودن لایه ی پوششی برای لیبل ها و … برای اطلاع از هزینه های نهایی سفارشات خود می توانید به قسمت مربوط به ثبت سفارش در سایت مراجعه کرده تا به صورت آنلاین هزینه برای شما محاسبه گردد. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاورین و متخصصین مجموعه ی ما در تماس بوده و به پاسخ سوالات خود دسترسی یابید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت لطفا با ما تماس بگیرید:

09147119114
09141406442
044-32259763

مدیریت: مهدی آزاد

ارومیه، خیابان امام ، خیابان طرزی – چاپ انصار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *