استفاده از نایلون در فروشگاه ها، مغازه‌ ها و سایر مراکزی که اجناس خود را به مشتریان عرضه می‌ کنند، بسیار متداول است. نایلون ‌ها در انواع مختلفی تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌ گیرند. استفاده از روش چاپ نایلون در ارومیه یک روش بسیار مناسب برای بازاریابی محصولات شما است. چاپ نایلون در ارومیه می‌ تواند تبلیغات گسترده‌ای برای محصول و یا برند شما باشد. شرکت‌ های متعددی در زمینه چاپ نایلون در ارومیه فعالیت دارند و این محصولات را در انواع مختلف تولید و به دست مصرف کنندگان می‌ رسانند.

شما برای آنکه بتوانید اقدام به چاپ نایلون در ارومیه کنید، می‌ توانید از طریق وب سایت اینترنتی انصار پرینت اقدام نمایید. چاپخانه انصار پرینت به عنوان یکی از مجهزترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت چاپ نایلون در ارومیه است. این مجموعه می‌ تواند در طی بازه زمانی کوتاه بهترین جنس از محصولات را با کارایی زیاد به شما ارائه دهد. برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیق‌تری از این محصول به دست آورید، توصیه می‌ کنیم که ادامه مطلب را با ما دنبال کنید.

قیمت چاپ نایلون در ارومیه

شما که قصد چاپ نایلون در ارومیه را دارید،  باید به یک سری موارد دقت کنید. بسیاری از افراد هنگام چاپ نایلون، به قیمت چاپ نایلون در ارومیه و بودجه‌ای که در اختیار دارند، دقت می‌ کنند. شما بر اساس نوع بودجه‌ای که دارید،  می‌توانید اقدام به چاپ نایلون در ارومیه کنید. قیمت چاپ نایلون در ارومیه تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر کرده که این امر باعث شده قیمت یکسان و ثابتی نداشته باشد.

اگر بتوانید مدیریت صحیحی بر هر یک از عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ نایلون در ارومیه داشته باشید، می‌ توانید محصولی با کیفیت بالا تهیه کنید. وب سایت‌ هایی چون وب سایت انصار پرینت وجود دارد که از طریق آن می‌ توانید به صورت آنلاین اقدام به محاسبه قیمت چاپ نایلون کنید. انجام این کار بسیار آسان است. شما می‌ توانید در بازه زمانی کوتاه برآوردی از قیمت چاپ نایلون در ارومیه داشته باشید.

نحوه سفارش چاپ نایلون در ارومیه

شما که قصد سفارش چاپ نایلون در ارومیه را دارید، می‌ توانید به روش‌ های مختلف اقدام کنید. بهترین روش پیشنهاد شده برای شما ثبت سفارش به صورت آنلاین است. زمانی که شما به صورت آنلاین اقدام به چاپ نایلون در ارومیه می‌ کنید، در واقع در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کرده‌اید. دیگر لازم نیست هزینه‌ های مربوط به حمل و نقل و جابجایی جهت رفتن به چاپخانه‌ ها را بپردازید.

 سفارش آنلاین مزایای دیگری نیز دارد. شما می‌ توانید نمونه کار شرکت‌ ها را مشاهده کرده و نسبت به کیفیت کار های آن ها اطمینان بیشتری پیدا کنید. در صورتی که بتوانید برآورد قیمتی از محصولات داشته باشید، می‌ توانید با اطمینان بیشتری برای چاپ این محصولات اقدام کنید. زیرا در وب سایت ما روش محاسبه آنلاین قیمت محصولات امکان‌پذیر است. انجام تمامی این موارد باعث شده که بتوانید به راحتی و در طی بازه زمانی کوتاه اقدام به ثبت سفارش چاپ نایلون در ارومیه کنید.

راهنمایی طراحی و چاپ نایلون

زمانی که شما اقدام به طراحی و چاپ نایلون در ارومیه می‌ کنید، باید به یک سری نکاتی دقت داشته باشید تا بتوانید محصولی مناسب انتخاب کنید. در ابتدا باید به طراحی انجام شده بر روی نایلون دقت داشته باشید. چاپخانه‌ هایی که در زمینه چاپ نایلون در ارومیه فعالیت دارند، می‌ توانند برای شما طرح‌ های آماده ای را ارائه دهند.

استفاده کردن از طرح‌ های آماده ضمن آنکه می‌ تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند، هزینه ‌های کمتری در پی خواهد داشت. اما اگر به دنبال طراحی اختصاصی برای چاپ نایلون در ارومیه هستید، می ‌توانید با پرداخت هزینه‌ های بیشتر و بعد از طی مدت زمان نسبتا طولانی آن را تحویل بگیرید. حتماً روش چاپ مناسبی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. انتخاب روش چاپ بستگی به تیراژ محصول درخواستی شما دارد. اگر می‌ خواهید نایلون‌ ها را در تیراژ کمی چاپ کنید، روش چاپ دیجیتال گزینه مناسبی است.

زمانی که تیراژ بسیار بالایی از کار را نیاز دارید، استفاده کردن از چاپ افست توصیه می‌ شود. به جنس نایلون انتخاب شده هم باید دقت داشته باشید. حتماً جنس نایلون مورد استفاده متناسب با محصولاتی باشد که به مشتریان عرضه می‌ کنید. اگر محصولات شما ابعاد بزرگی دارد، بهتر است نایلون ‌هایی در ابعاد بزرگتر چاپ کنید و یا بر اساس وزن محصولات خود ضخامت نایلون ها را انتخاب کنید.

به عنوان مثال وقتی ضخامت نایلون ‌های شما کم باشد اما محصولات شما وزن سنگینی داشته باشد، به طور حتم کارایی زیادی نخواهد داشت. شما با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، می‌ توانید اقدام به چاپ نایلون در ارومیه در هر نوع طرح و مدلی کنید. همواره کارشناسان انصار پرینت می‌ توانند اطلاعات بهتری در ارتباط با چاپ محصولات را در اختیار شما قرار دهند.

نکات لازم در چاپ نایلون

زمانی که می ‌خواهید اقدام به چاپ نایلون در ارومیه کنید، حتماً باید به یک سری موارد دقت داشته باشید تا بتوانید محصولی متناسب با خواسته خود را تهیه کنید. عملیات چاپ انجام شده بر روی پلاستیک تبلیغاتی معمولاً بر روی دو جنس نایلکس و نایلون انجام می‌ گیرد. نایلکس و نایلون دو جنس کاملا متفاوت با همدیگر هستند که تفاوت آن ها از نظر نرمی و خشک بودن آن ها است.

همانطور که می ‌دانید نایلون جنس نرمی داشته و قابلیت انعطاف پذیری آن بسیار بالا است. در مقابل نایلکس جنس خشکی داشته و شکل ظاهری متفاوتی با نایلون دارد. از نظر چاپ اگر بخواهیم بررسی کنیم، کیفیت چاپ انجام شده بر روی نایلون همواره بیشتر از کیفیت چاپ انجام شده بر روی نایلکس است. به همین خاطر استفاده کردن از نایلون برای چاپ تبلیغاتی می‌ تواند گزینه مناسب‌تری باشد. در واقع شما می‌ توانید محصولات را با کیفیت بیشتری به مشتریان معرفی کنید. در چاپ نایلون در ارومیه لازم است که اطلاعاتی از محصول و برند شما درج شود تا به مخاطب انتقال پیدا کند. اطلاعات درج شده بر روی نایلون‌ ها باید به صورت کامل و جامع باشد. سعی کنید از اطلاعات تماس استفاده کنید تا راه‌ های ارتباطی مناسبی بین مشتریان خود برقرار کنید. ذکر کردن نام، برند و درج کردن لوگو در چاپ نایلون در ارومیه امری بسیار ضروری است.

طراحی نایلون باید به صورت کاملاً اصولی انجام بگیرد تا کسب و کار شما را حرفه‌ای‌تر نشان داده و نظر مخاطب را به خود جلب کند. اگر بتوانید طراحی چاپ نایلون در ارومیه را بر عهده تیم حرفه‌ای بسپارید، با خیال راحت می توانید از این ابزار تبلیغاتی استفاده کنید. هر چقدر خلاقیت‌های به کار رفته در چاپ نایلون بیشتر باشد، بهتر می ‌تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. پس طراحی به عنوان قدم اول چاپ نایلون در ارومیه معرفی می‌ شود.

رنگ‌ های مناسب در چاپ نایلون اهمیت زیادی دارد. سعی کنید از رنگ‌ های متناسب برند و کسب و کار خود استفاده کنید. رنگ‌ های استفاده شده باید با روحیه مخاطبان همخوانی زیادی داشته باشد. می‌ توانید از ترکیب رنگ‌ ها نیز استفاده کنید که انجام آن‌ ها می ‌تواند خلاقیت کاری شما را بالاتر ببرد.

انواع چاپ نایلون

امروزه شرکت‌ هایی که در زمینه چاپ نایلون فعالیت دارند، بر اساس انواع مختلفی از دستگاه‌ های مدرن روی کار آمده می‌ توانند روش‌ های مختلفی برای چاپ نایلون ارائه دهند. تمامی روش‌ های چاپ نایلون با کیفیت بالا و طراحی ‌های جذاب و زیبا انجام می‌ گیرد. شما برای چاپ می‌ توانید از روش ‌های مختلفی استفاده کنید. هر کدام از این روش‌ ها مزایا و معایبی دارند که می‌ توانید با در نظر گرفتن آن ها انتخاب خوبی داشته باشید.

 از جمله روش‌ های متداول برای چاپ نایلون استفاده از روش چاپ افست، فلکسو، سیلک و غیره است. انصار پرینت به عنوان یکی از بزرگترین واحد های چاپ نایلون در کشور فعالیت دارد. این مجموعه توانسته انواع مختلفی از نایلون‌ های تبلیغاتی را در مدل‌ هایی چون عریض، دسته زنبیلی و غیره تولید کند. بهتر است برای انتخاب نوع روش چاپ مناسب برای نایلون‌ ها، با کارشناسان حرفه‌ای مجموعه انصار پرینت مشورت کنید. آن ها به خاطر داشتن تجربه کافی در این زمینه می‌ توانند پیشنهادات بهتری به شما ارائه دهند تا اقدام به چاپ نایلون مد نظر خود کنید.

  • چاپ سیلک: مشاغلی که نیاز دارند نایلون‌ هایی با تیراژ بالاتر چاپ کنند، بهتر است که از روش چاپ سیلک استفاده کنند. در این صورت می‌ توانند با هزینه ‌های کم و در بازه زمانی کوتاه حجم زیادی از نایلون‌ های چاپ شده را داشته باشند. حداقل تیراژ لازم برای چاپ سیلک ۱۰۰۰ عدد بوده که شما می‌ توانید آن ها را به صورت تک رنگ و یا دو رنگ چاپ کنید.
  • چاپ افست: روش دیگری که برای چاپ نایلون در ارومیه به کار می ‌رود، روش چاپ افست است. برای تیراژ‌ های پایین استفاده کردن از چاپ افست بسیار مناسب است. چاپ افست کیفیت بالایی داشته و در عین حال قیمت‌ های مناسبی دارد. به همین خاطر طرفداران آن زیاد است.
  • چاپ فلکسو: چاپ فلکسو روشی است که می‌ توانید برای داشتن نایلون های با کیفیت بالا از آن استفاده کنید. در روش چاپ فلکسو برای چاپ نایلون در ارومیه از کلیشه ‌هایی با جنس ژلاتینی یا پلاستیکی استفاده می‌ کنند. روش کار چاپ فلکسو به صورت رولی بوده و در بازه زمانی کوتاه می‌ تواند انواع مختلفی از نایلون‌ ها را برای شما چاپ کند.

اهمیت استفاده از لوگو در چاپ نایلون‌

چاپ نایلون از جنبه تبلیغاتی برای معرفی کردن برند و لوگوی مربوط به فروشگاه و یا سازمان است. چاپ لوگو بر روی نایلون‌ ها باعث می‌ شود تا بتوانید خدمات و محصولات خود را به شیوه اصولی به مشتریان معرفی کنید. لوگوی چاپ شده بر روی نایلون باعث می‌ شود که ذهن مخاطب تصویر آن را به یاد داشته باشد و در صورت لزوم آن را یادآوری کند.

نکاتی برای چاپ لوگو در نایلون ها وجود دارد. اندازه لوگو برای چاپ نایلون باید متناسب با ابعاد نایلون باشد، یعنی زیاد بزرگ و یا کوچک نباشد. رنگ لوگو باید متناسب با رنگ نایلون بوده و با نوع کسب و کار شما همخوانی زیادی داشته باشد. اگر انجام چاپ لوگو را بر عهده مجموعه انصار پرینت بگذارید، حتماً نتایج مثبتی برای تبلیغات خود مشاهده خواهید کرد.

مزایای چاپ نایلون تبلیغاتی

چاپ نایلون تبلیغاتی مزایای بسیار زیادی دارد. همین موضوع باعث شده که انواع مختلفی از این محصولات تولید شده و به بازار عرضه شود. استفاده کردن از نایلون فروشگاهی به عنوان یکی از ارزان‌ترین روش‌ های تبلیغاتی است. شما با استفاده از روش چاپ نایلون در ارومیه می توانید با صرف هزینه‌ های کم، برند خود را تا مدت زمان طولانی در معرض نمایش عموم قرار دهید.

استفاده کردن از چاپ نایلون در ارومیه به عنوان یک نوع تبلیغات است که می‌ تواند تصویر ماندگار از برند شما را در حافظه مشتریان ثبت کند. زمانی که برای برند خود از چاپ نایلون استفاده می‌ کنید، این کار باعث می شود که فعالیت و کسب و کار خود را حرفه‌ای‌تر کرده و افراد زیادی را با آن آشنا کنید. اطلاعاتی که بر روی نایلون‌ های چاپ شده درج می ‌شود،  می‌ تواند باعث دسترسی مشتریان به محصولات شما شده و فروشتان را بالاتر ببرد.

چاپ کیسه های تبلیغاتی
نایلون و کیسه های تبلیغاتی شامل چند مدل می باشند.
دسته موزی: در فروشگاههای، بوتیکها،داروخانه ها به منظور تبلیغات استفاده می شود.
دسته رکابی: مخصوص فروشگاههای زنجیره ای مواد غذایی و …. می باشد
که دارای شکل دسته و استقامت بالاتری هستند.
دسته تقویتی:فروشگاه های پوشاک،محصولات صوتی و تصویری،
تبلیغات نمایشگاهی،فروشگاه های موبایل و تبلت و …

چاپ نایلون اختصاصی در ارومیه (دسته تقویتی) :
به درخواست و سلیقه خود مشتری می باشد
و لوگو و آرم دلخواه مشتری روی نایلون چاپ میشود.
این نوع به دلیل دوبل بودن دسته و زیره دارای مقاومت بالا در برابر پارگی میباشد
و مصرف زیادی در فروشگاه ها و نشریات و فروشگاه های صوتی تصویری و… را دارا میباشد.

مشخصات :
قیمت مناسب
استحکام بسیار بالا
مواد مصرفی نو
تنوع سایز
چاپ در 1 تا 4 رنگ
چاپ بسیار با کیفیت

سایزها :

۳۰ × ۲۰

۳۵ × ۲۵

۴۰ × ۳۰

۴۵ × ۳۵

۵۰×۴۰

ارسال به سراسر ایران و عراق و ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *